اخبار داغ

عدم نظارت دستگاه اجرایی بر فعالیت پیمانکار در حسن آباد؛

بیمارستانی که به‌جای افتتاح، تخریب شد!/ تاخیر در روند بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت و هدر رفت بیت‌المال

بیمارستانی که به‌جای افتتاح، تخریب شد!/ تاخیر در روند بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت و هدر رفت بیت‌المال
مرکز جامع سلامت شهر حسن آباد که قرار بود در مهرماه 96 به بهره برداری برسد به علت عدم نظارت دستگاه اجرایی بر فعالیت پیمانکار تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مرکز جامع سلامت شهر حسن آباد که در تاریخ 20 بهمن 95 مراسم کلنگ زنی آن توسط مسئولان مربوطه انجام شد، قرار بود با توجه به آماده بودن ردیف بودجه ای آن این ساختمان در دو طبقه به مساحت 500 مترمربع در مدت شش ماه یعنی در مهرماه 96 به بهره برداری برسد ولی متاسفانه به دلیل بی مدیرتی نه تنها این ساختمان افتتاح نشد بلکه قسمتی از این ساختمان تخریب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وقتی جانمایی و کلنگ زنی این مرکز انجام گرفت، حدود یک ماه بعد یعنی در فروردین 96 عملیات ساخت آغاز و ستون های آن افراشته شد و سقف طبق اول و دوم نیز زده شد و امید را در دل مردم محروم زنده کرد که این مرکز درمانی در مدت مقرر افتتاح می شود.

,

امروز بعد از گذشت 18 ماه از شروع پروژه به علت عدم رعایت اصول فنی در بتون ریزی ستون های طبقه دوم، کارگران در حال تخریب دیوارها و سقف و ستون های طبقه دوم هستند و ایا این کار جز هدر دادن سرمایه ملی کشور و منطقه نیست؟

,

حال چند سوال در ذهن مردم تداعی می شود و هر روز می پرسند که مگر این ساختمان شبانه ساخته شده و خارج از دید ناظران بوده است؟ اگر سقف دوم مورد تایید نبوده چرا نبشی کشی و دیوار چینی آن انجام شده بود ؟ مگر ناظر ساختمان مرحله به مرحله کار را اجرا نمی کند؟ و چراهای بسیار دیگر...

,

, ,

با این وجود آیا تخریب سقف تیرچه بلوکی طبقه دوم با ابزارهای مکانیکی سبب آسیب رساندن به ستون های طبقه اول نمی شود؟

,

آیا کسی که دستور تخریب را داده است، می داند برای ساخت این مجموعه چند نفر کارگر، چقدر مصالح و مهمتر از همه زمان از دست رفته صرف شده است و مشکل اصلی که باعث این اتفاق شده چه کسی بوده؟

,

در این خصوص در گفتگویی با بخشدار جرقویه علیا موضوع را پیگیری کردیم و علت تخریب این ساختمان را جویا شدیم.

,

بخشدار جرقویه علیا نیز علت این اقدام را عدم نظارت دستگاه های اجرایی مربوطه بر فعالیت پیمانکار دانست.

,

حسین بهزادفر در ادامه ضمن ابراز تاسف این اقدام را هدر رفت بودجه دولت و بیت المال عنوان کرد و افزود: این کار باعث تاخیر یک ساله در بهره برداری از این مرکز درمانی می شود.

,

وی از مسئولان نظارتی خواست تا در این گونه موارد نظارت خود را کامل انجام دهند تا باعث هدر دادن سرمایه مملکت نشود و همچنین باعث نا امیدی در مردم نگردد.

,

شایان ذکر است مرکز جامع سلامت شهر حسن آباد و اصفهانک در یک روز کلنگ زنی آن انجام شد ولی مرکز سلامت در اصفهانک به بهره برداری رسید ولی در شهر حسن آباد به علت نبود مدیریت درست معلوم نیست کی به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه