اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان خبر داد؛

صدور ۳ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی در استان اصفهان

صدور ۳ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی در استان اصفهان
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان، گفت: مردم از موقعیت آرام فعلی دفاتر پیشخوان و پست به منظور دریافت کارت هوشمند ملی استفاده کنند که پیش بینی می شود تا پایان مردادماه تعداد کارت هوشمند ملی صادر شده در استان اصفهان از مرز 3 میلیون قطعه بگذرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حسین غفرانی بعد از ظهر گذشته در حاشیه بازدید از اداره ثبت احوال اردستان اظهار کرد: بیش از 20 ساختمان از ادارات ثبت احوال استان اصفهان فرسوده و غیرقابل بهره برداری و استفاده است که اداره ثب احوال اردستان نیز در این دسته قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: کار تخریب و بازسازی اداره جدید و یا احداث ساختمان جدید ثبت احوال اردستان نیز در سایت اداری شهرستان با هزینه اولیه پیش بینی شده 5 میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد که از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات استان تامین خواهد شد.

,

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: مردم از موقعیت آرام فعلی دفاتر پیشخوان و پست به منظور دریافت کارت هوشمند ملی استفاده کنند که پیش بینی می شود تا پایان مردادماه تعداد کارت هوشمند ملی صادر شده در استان از مرز 3 میلیون قطعه بگذرد.

,

غفرانی با بیان اینکه بیش از 88 دفتر پیشخوان در استان اصفهان کار صدور کارت هوشمند ملی را انجام می دهند، تصریح کرد: در کل استان بیش از 40 نیروی جدید برای این امر نیاز است.

,

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت ها بخشی از کمبود نیروها از طریق برون سپاری جبران و بخشی از طریق دریافت مجوز جهت استخدام جبران خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه