اخبار داغ

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:

مقصر بهم ریختگی بازار سکه و ارز دولت و مجلس هستند/ مجلس به دنبال جلوگیری از سیال شدن نقدینگی

مقصر بهم ریختگی بازار سکه و ارز دولت و مجلس هستند/ مجلس به دنبال جلوگیری از سیال شدن نقدینگی
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس مقصر بهم ریختگی کنونی بازار سکه و ارز را دولت و مجلس دانست و گفت: مجلس در حال تدوین بسته هایی برای جلوگیری از سیال شدن نقدینگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ علی بختیار بعد از ظهر گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط کنونی کشور، اظهار کرد: تضارب افکار و اندیشه ها همواره در بین احزاب و گروه ها، تشکل ها و فراکسیون های سیاسی وجود داشته است، اما این مسئله نباید به وحدت و همگرایی آنان برای رفع مشکلات مردم آسیب وارد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد در بین مسئولان کشور، تصریح کرد: همان گونه که اتحاد بین نیروهای انقلابی در دوران دفاع مقدس و جنگ نظامی با بعثی ها، پیروزی کشور ما را به دنبال داشت، اکنون نیز اتحاد رمز عبور از جنگ اقتصادی است.

,

وی اظهار کرد: نیروهای انقلابی و در رأس آن ها مجلس و دولت باید با اتحاد و همگرایی و به دور از حزب گرایی به فکر حل مشکلات کشور و مردم باشند.

,

بختیار مقصر بهم ریختگی کنونی بازار سکه و ارز را دولت و مجلس دانست و گفت: اهمال و کم کاری کمیسیون اقتصادی، کمیسیون ویژه حمایت از تولید و دولت باعث بروز چنین مشکلی در بازار سکه و ارز شد و لازم است در این زمینه جدی‌تر کار شود.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس در حال تدوین بسته هایی برای جلوگیری از سیال شدن نقدینگی است.

,

وی خاطر نشان کرد: بروز یک معضل بزرگ با وجود نقدینگی یک هزار و 600 هزار میلیارد تومانی را از قبل پیش‌بینی‌ کرده و بارها در این زمینه به کمیسیون اقتصادی تذکر داده بودیم اما نظارت های کافی صورت نگرفت.

,

بختیار با اشاره به خروج آمریکا از برجام، عنوان کرد: دولت در حال دنبال کردن اقدامات دیپلماتیک، حقوقی و قضایی در حوزه برجام بوده و مجلس نیز در جلسات غیرعلنی خود راهکارهایی را برای مقابله با این گونه عهدشکنی های آمریکا اتخاذ کرده است.

,

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس اشاره ای نیز به بسته پیشنهادی اروپا کرد و گفت: این بسته به دلیل نداشتن تضمین های کافی و لازم، متفق‌القول از طرف مجلس و دولت مورد پذیرش قرار نگرفت.

,

بختیار با بیان اینکه انتقادپذیری در بین مسئولان نهادینه نشده است، تصریح کرد: مسئولان تنها تعریف و تمجید رسانه ها را می‌پسندند و اگر از آن ها انتقادی صورت گیرد به سرعت جبهه گیری می‌کنند.

,

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با تأکید بر اینکه بین انتقاد سازنده و تخریب تفاوت بسیاری وجود دارد، اظهار کرد: بعضی از رسانه ها به جای انتقاد دنبال تخریب هستند ولی در تخریب هیچ آثار و برکاتی وجود ندارد؛ حال آنکه انتقاد سازنده می‌تواند مسئولان را به سمت حل مشکلات سوق دهد.

,

وی با اشاره به لزوم آزادی رسانه ها و مطالبه گری، عنوان کرد: آزادی رسانه ها در تهیه خبر و مطالبه گری، پیشرفت، توسعه، آبادانی و تعالی کشور را به دنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه