اخبار داغ

در نشست صمیمی خبرنگاران و روابط عمومی‌های برخوار مطرح شد؛

زبان تیز مسئولان برخوار روی لبه نقد فعالان فضای مجازی/ برخوار منطقه ویژه چاپ و کاغذ استان اصفهان شد

زبان تیز مسئولان برخوار روی لبه نقد فعالان فضای مجازی/ برخوار منطقه ویژه چاپ و کاغذ استان اصفهان شد
فرماندار برخوار با بیان اینکه شهرستان برخوار به‌ عنوان منطقه ویژه چاپ و کاغذ استان اصفهان به دولت معرفی‌ شده است، افزود: همه مسئولان نهادها و ارگان‌های دولتی موظف‌ هستند با خبرنگاران همکاری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رسانه مکتوب شکایت از نبود کاغذ می کرد و رسانه مجازی و الکترونیکی از نبود حمایت ها.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

روابط عمومی ادارات و شهرداری ها هم یا حرف هایشان را در جمله «حرفی ندارم ممنون» پنهان کرده بودند و یا درخواست های خود را که معمولا گلایه از انتشار اخبار نادرست و یا تیترهای نه چندان خوشایند بود را اعلام می کردند و یا آمادگی خود برای همکاری بیشتر با سایت های خبری و کانال های تلگرامی شهرستان.

,

مسئولان سایت های خبری و رسانه های مکتوب برخوار نیز که در صف اول بیان مشکلات و دغدغه های خود در شهرستان بودند، هر یک سخنانی را بر زبان آوردند که بیشتر حکایت از مظلومیت حوزه رسانه در شهرستان برخوار و کل کشور داشت و نبود امکانات و حمایت های مالی، نداشتن حداقل امکانات مانند مکان مشخص برای انجام فعالیت و دوربین مناسب برای تهیه عکس و حتی کامپیوتر شخصی که تکرار مکررات خبرنگاران از قدیم الایام بوده و هست.

,

ته سخنان پیشکسوت شهرستان برخوار در عرصه خبر این بود که دهانمان خشک شد از بس داد مظلومیتمان را سر دادیم و صدایمان از حنجره مان آن طرف تر نرفت و مسئولان حاضر و فرماندار شهرستان هم طبق معمول با دادن قول هایی زبان رسای خبرنگار را به امید تحقق وعده ها می بستند اما این که روز موعود عمل به وعده ها یا به قول خودمان الوعده الوفاء کی محقق می شود؛ الله اعلم.

,

زبان تیز برخی مسئولان روی لبه نقد برخی از کانال ها و سایت های خبری بود که به قول خودشان قصد داشته اند [و دارند] زبان گویای مردم باشند یا به قول جامعه خبرنگاری؛ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، مسئولان حرف خودشان را می زدند که چرا ما را زیر سلابه نقد می برید و خبرنگاران هم با سکوتشان اعلام می کردند که ما باز هم راه خودمان را خواهیم رفت.

,

یکی از خبری که صحت و سقم آن مشکل داشت می نالید و یکی از مسئولی که خبرنگار را در حد و قواره ای نمی بیند که بخواهد به او پاسخگو باشد.

,

جو حاضر بر جلسه هم جو سینوسی بود و مدام بالا و پایین می رفت و به جملات مجمل آغازین فرماندار که اذعان کرد «قصد داریم فضا کاملا دوستانه باشد» کسی توجه نمی کرد و اصحاب به اصطلاح رسانه شهرستان باز هم خودزنی می کردند و مستقیم و غیرمستقیم دادگاه رسانه راه انداخته بودند، البته در این زمینه مسئولان هم کم نگذاشتند و مجال شکوه و گلایه آن ها هم از یکدیگر باز نشد وگرنه فرصت را به خبرنگاران نمی دادند.

,

فرماندار شهرستان برخوار و میزبان برگزاری اولین نشست صمیمانه اصحاب رسانه و فعالان روابط عمومی ها ادارات، ارگان ها و شهرداری های شهرستان برخوار، ضمن برشمردن اهمیت حوزه خبر و خبرنگاری در دنیای امروز، کار خبرنگاری را بسیار حساس و دقیق عنوان کرد و گفت: خبرنگاران جنگجویان بی سلاحی هستند که با کم ترین توقع فعالیت می کنند.

,

محمدحسن قمی در ادامه با بیان اینکه شهرستان برخوار به‌ عنوان منطقه ویژه چاپ و کاغذ استان اصفهان به دولت معرفی‌ شده و مصوبه آن تصویب و در حال فرآیند اجرایی است، افزود: همه مسئولان نهادها و ارگان‌های دولتی موظف‌ هستند با خبرنگاران همکاری داشته باشند.

,

وی همچنین از افتتاح اولین آموزشگاه آزاد سینمایی شهرستان برخوار به نام هنرپرداز با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم از توان‌ بخش خصوصی به منظور فعال‌سازی حوزه فرهنگ و هنر در سطح شهرستان برخوار استفاده کنیم.

,

تجلیل از مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای مختلف و همچنین مدیران و نمایندگان رسانه‌های الکترونیک برخط و مکتوب بخش پایانی این نشست بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه