اخبار داغ

سرپرست فرمانداری بردسکن:

۲۶ مرداد ماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز است

۲۶ مرداد ماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز است
سرپرست فرمانداری بردسکن با بیان اینکه 26 مرداد ماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز است، گفت: آزادگان ما صبور و بزرگ منش هستند و این روز یکی از روزهای تاریخی و ماندگار در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابراهیم قاسم پور، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن که با حضور روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: 26 مرداد ماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت و ورود بزرگ مردانی است که سختی های زیادی را در طول دوران اسارت متحمل شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه شهرستان بردسکن افتخار میزبانی از 55 نفر از آزادگان را دارد، خاطرنشان کرد: در هر ساعتی از روز و سال باید نگاه ویژه ای به آزادگان، خانواده های شهد و ایثارگران داشته باشیم، لذا همگی ما به شهدا و جانبازان، آزادگان و ایثارگران مدیون هستیم.

,

سرپرست فرمانداری بردسکن با بیان اینکه این روز را باید پاس بداریم، افزود: در مجموعه شهرستان همه دستگاه های اداری همانند سال‌های قبل با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری های لازم را داشته باشند و همه ادارات با برنامه ریزی لازم یاد و خاطرات آزادگان را مورد توجه قرار دهند.

,

وی تشریح کرد: آزادگان ما صبور و بزرگ منش هستند و این روز یکی از روزهای تاریخی و ماندگار در کشور است.

,

همچنین حسین سلیمانیان در این جلسه ضمن گرامی داشتن 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، افزود: آزادگان وارثان شهدا هستند و با حضور خود در جامعه حماسه دیگری را آفریدند.

,

وی گفت: ما باید دنباله روی این عزیزان باشیم و کشور خود را بیمه کنیم، لذا از مقام و منزلت مردان خدا باید تجلیل به عمل آید.

,

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن به ویژه برنامه های این روز پرداخت و اظهار کرد: دعوت از 55 آزاده شهرستان بردسکن و اجرای برنامه‌ی خاطره گویی در اردوگاه شهید بهاری با همکاری آموزش و پرورش، عطر افشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین برگزاری شب شعر در بحث آزادگان از سری برنامه های این روز در شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه