اخبار داغ

آقای وکیلی بیمه فرزندتان را لغو و در مورد لکسوس نیز شفاف سازی کنید لطفا!

آقای وکیلی بیمه فرزندتان را لغو و در مورد لکسوس نیز شفاف سازی کنید لطفا!
پیوستن وکیلی نماینده مردم تهران به کمپین "فرزندت کجاست" حاشیه‌های زیادی را برای او به همراه داشت؛ او در این کمپین اعلام کرد که راضیه وکیلی دخترش بیکار است، در حالی که چندی پیش اسم وی در لیست خبرنگارانی که از شهرداری مجوز عبور از طرح ترافیک گرفته اند نیز درج شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان گل محمدی روزنامه نگار در یادداشتی نوشت: پیوستن محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران به کمپین فرزندت کجاست حاشیه های زیادی را برای او به همراه داشت؛ او در این کمپین اعلام کرد که راضیه وکیلی دخترش بیکار است؛ این سخن وکیلی با واکنش متعدد کاربران شبکه های اجتماعی همراه بود؛ چرا که چندی پیش اسم راضیه وکیلی در لیست خبرنگارانی که از شهرداری مجوز عبور از طرح ترافیک گرفته اند نیز درج شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همین موضوع موجب شد تا کاربران بگویند چرا یک فرد بیکار باید مجوز عبور از طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کند!
,
 
,
بعد از این واکنش ها مدیر مسئول روزنامه ابتکار در توییتی نوشت: "معاونت محترم ترافیک شهرداری تهران احتراما نظر به اینکه به دلیل ازدواج راضیه وکیلی رابطه همکاریش با روزنامه قطع شده لطفا طرح ترافیک اختصاصی نامبرده را کنسل و از سهمیه ابتکار کسر نمائید."
,
این توییت آقای نماینده هم با واکنش های متعددی روبه رو شد؛ به عنوان مثال عده ای گفتند مگر اینجا کارتابل معاونت حمل و نقل شهرداری تهران است که اینجا این درخواست را مطرح کردی و یا برخی دیگر گفتند مگر برای دریافت طرح ترافیک توییت کردی که برای لغو آن توییت می کنی؟
,
 
,
اما توییت ساعتی پیش مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در امور اجتماعی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی قضیه را غم انگیز تر کرد؛ حسین لو در این توییت نوشت: :ضمن تشکر؛ درخواست شما به عنوان مدیرمسئول روزنامه ابتکار انجام شد. در تکمیل شفافیت، به اطلاع شهروندان عزیز می‌رسانم که خانم راضیه وکیلی علاوه بر ارائه معرفی‌نامه از این نشریه، در لیست بیمه ارسالی روزنامه هم به عنوان روزنامه‌نگار معرفی شده بودند."
,
 
,
از این توییت به نظر می رسد که علاوه بر طرح خبرنگاری، مدیر مسئول روزنامه ابتکار برای فرزند بیکار خود بیمه خبرنگاری هم رد می کرده است! سوال اینجاست که آیا وکیلی در نامه ای به سازمان تامین اجتماعی و وزارت ارشاد قطع همکاری فرزندش با روزنامه را نیز اعلام و بیمه او را هم لغو خواهد کرد؟ 
,
 
,
جدا از این بحث، در زیر توییت های او، در مورد یک خودروی لکسوس نیز صحبتهایی مطرح شده بود که بهتر است جناب وکیلی در مورد آن نیز شفاف سازی کنند!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه