اخبار داغ

فهرست کامل آخرین اصلاحات کالاهای وارداتی

فهرست کامل آخرین اصلاحات کالاهای وارداتی
فهرست کامل آخرین اصلاحات گروه کالاهای وارداتی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از انتشار فهرست گروه‌های کالایی توسط مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت با تغییر سیاست‌ ارزی، این اولویت‌بندی گروه‌های کالایی نیز دست خوش تغییر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حال حاضر جدیدترین فهرست گروه‌های کالایی منتشر شده مربوط به ۱۶ مرداد ماه سال جاری است و به گفته مسئولان بازهم احتمال تغییر آن نیز وجود دارد.

,

اکنون علاوه بر گروه کالایی یک، دو، سه و چهار، دو گروه کالایی ۲۱ و ۲۲ به چشم می‌خورد که گفته می‌شود، منظور از گروه ۲۱ یعنی این اقلام در اولویت یک کالایی بوده و به گروه دو منتقل شده است.

,

, ,

, ,

همچنین گروه کالایی ۲۲ یعنی اقلام این گروه تغییری نکرده و همچنان در همان لیست باقی مانده است. البته در این رابطه هنوز هیچ مسئولی از سازمان توسعه تجارت و یا بانک مرکزی اظهارنظر شفاف و روشن نکرده‌اند.

,

فهرست ارائه شده به همراه شرح کالا، تعرفه و گروه کالایی تفکیک شده تا هنگام انجام تشریفات گمرکی روی تعرفه دقت و شفافیت بیشتری وجود داشته باشد و اختلافی به وجود نیاید.

,

 جزئیات کامل آخرین تغییرات گروه کالایی مربوط به ۱۶ مرداد ۹۷ جزئیات کامل آخرین تغییرات گروه کالایی مربوط به ۱۶ مرداد ۹۷   را دریافت کنید.

, جزئیات کامل آخرین تغییرات گروه کالایی مربوط به ۱۶ مرداد ۹۷ جزئیات کامل آخرین تغییرات گروه کالایی مربوط به ۱۶ مرداد ۹۷ , جزئیات کامل آخرین تغییرات گروه کالایی مربوط به ۱۶ مرداد ۹۷,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه