اخبار داغ

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه نهایی شده است / یارانه نقدی فردا واریز می‌شود

بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه نهایی شده است / یارانه نقدی فردا واریز می‌شود
معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت‌ غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت امروز پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری کرد، به کمک بسته حمایتی، بار نوسان بازار ارز تا حد مقدور کاهش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد برنامه تیم اقتصادی دولت برای بهبود فضای کسب و کار گفت: آنچه امروز به عنوان بهبود فضای کسب و کار مطرح می شود، باید با توجه به مقتضیات زمان تحریم باشد.

,

نوبخت افزود: متاسفانه این روزها شاهد برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای تاجرانی بودیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند؛ انتظار داریم همان نرخ ارز دریافتی، کالا وارد و براساس همان قیمت باشد.

,

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: عملکرد برخی افراد نشان داد که نیازمند پیگیری از سوی دستگاه‌های نظارتی هستند.

,

وی افزود: این نظارت‌ها و اقدامات می‌تواند بر فضای کسب و کار تاثیر منفی داشته باشد؛ امیدواریم به سرعت از این شرایط عبور کنیم و به ثبات برسیم.

,

وی درباره پاداش فرهنگیان نیز گفت: همان طور که هفته گذشته اعلام شد، ۱۲۰۰ میلیارد تومان به حساب ذینفعان واریز و ۲۵۰۰ میلیارد تومان نیز از مطالبات گندمکاران پرداخت شد.

,

نوبخت اظهارداشت: فردا پنجشنبه یارانه نقدی مرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه