اخبار داغ

دستجردی در نشست شورای مرکزی جبهه زنان اصولگرا و کارآمد:

ادامه مذاکره مشکلات کشور را بیشتر می‌کرد/ برگزاری نشست تخصصی جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در ۱۴ شهریور

ادامه مذاکره مشکلات کشور را بیشتر می‌کرد/ برگزاری نشست تخصصی جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در ۱۴ شهریور
نشست شورای مرکزی جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد با حضور اعضای شورای مرکزی و به دبیرکلی مرضیه وحید دستجردی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه وحید دستجردی دبیرکل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در این نشست ضمن تبریک اعیاد پیش‌رو اظهار داشت: امیدواریم مشکلات کشور رفع شود و سخنان مهم اخیر مقام معظم رهبری مایه دلگرمی و امیدواری مردم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دستجردی از برگزاری نشست این تشکل به مناسبت روز خانواده خبر داد و گفت: این نشست روز چهارشنبه ۱۴ شهریور با حضور کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.
,
 
,
دبیرکل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند این دولت باید مشکلات کشور را اصلاح و از تجارب گذشته خود و دولتهای دیگر استفاده کند.
,
 
,
وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور به‌خاطر تحریم نیست بلکه مساله سو مدیریت اجرایی ماست و از این رو دولت باید خودش مشکلات اصلاح کند.
,
 
,
دستجردی ادامه داد: مساله دیگری که رهبری تاکید کردند موضوع جنگ بود؛  ما نه شروع کننده جنگ خواهیم بود و نه دشمن ما به خاطر تجربه گذشته خود وارد جنگی خواهد شد که برای آنها درک اسفل است.
,
 
,
 این فعال اصولگرا با بیان اینکه دشمن جنگ را جنگ اقتصادی می‌داند، تصریح کرد: اگر سیستم اجرایی کشور از یکسال پیش این کارها را انجام میداد امروز وضعیت ما بهتر بود و در حال حاضر نیز باید ازنظر کارشناسان دلسوز استفاده شود.
,
 
,
وی همچنین به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: مذاکره با آمریکای  بدعهد، جنایتکار و بی مقدار بی معنی است و مقام معظم رهبری هم فرموند اجازه مذاکره نمی‌دهم و لذا ما هم می‌بینیم این مذاکرات چه مصائبی برای کشور داشته و ادامه مذاکرات نیز مشکلات را بدتر خواهد کرد.
,
 
,
 
,
 
,
در ادامه این‌ نشست اعضای شورای مرکزی این جبهه نیز با اشاره به نقش زنان در جنگ اقتصادی تاکید کردند: زنان باید بیش از گذشته در این وضعیت تحریمی نقش خود را در خانواده مبتنی بر اصلاح الگوی مصرف ایفا کنند و نباید در این شرایط شاهد احتکار و روند بالا بردن قیمت‌ها باشیم. 
,
 
,
در این نشست اعضا با اشاره به نقش اقتصادی زنان و الگوی قناعت یادآور شدند: امنیت روانی خانواده‌ها و مدیریت اقتصادی خانواده از مهم‌ترین مسائل امروز خانواده‌هاست و به گفته رهبر معظم انقلاب زنان با آگاهی خودشان ستون فقرات سیاسی دشمن را در بدو انقلاب شکستند و بر روی جامعه اثرگذار بودند و در جنگ نیز زنان پیشگام بوده‌اند.
,
 
,
همچنین در ادامه این نشست، اعضای شورای مرکزی به مساله تخصصی این تشکل در حوزه زنان و خانواده پرداختند و مقرر شد نخستین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های این تشکل ۱۴ شهریور با عنوان "چرا خانواده چرا ازدواج" برگزار شود.
,
 
,
شورای مرکزی جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در پایان این نشست بر لزوم اجرای سیاست‌های کلان خانواده که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بود تاکید کردند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه