اخبار داغ

بررسی مشکلات مردم لنده با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

کمک 110میلیارد تومانی دفتر مقام معظم رهبری به پروژه پاتاوه به دهدشت/ مسئولان با روحیه جهادی باید پیگیر مشکلات مردم باشند+تصاویر

کمک 110میلیارد تومانی دفتر مقام معظم رهبری به پروژه پاتاوه به دهدشت/ مسئولان با روحیه جهادی باید پیگیر مشکلات مردم باشند+تصاویر
نشست صمیمی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با مسئولان شهرستان لنده به منظور بررسی مشکلات معیشتی، موانع سد راه پیشرفت و توسعه این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، نشست صمیمی عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، فرماندار، امام جمعه موقت، مسئول طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی بنیاد مستضعفان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنده به منظور بررسی مشکلات معیشتی، موانع سد راه پیشرفت و توسعه شهرستان لنده در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

مسئولان باید به وعده های داده شد خود صادق باشند تا کمتر شاهد نارضایتی مردم باشیم

, مسئولان باید به وعده های داده شد خود صادق باشند تا کمتر شاهد نارضایتی مردم باشیم, مسئولان باید به وعده های داده شد خود صادق باشند تا کمتر شاهد نارضایتی مردم باشیم,

 

,

, ,

, ,

 

,

در این نشست صمیمی ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت و در ادامه سرگرد اسفندیار مختاری با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و تبریک روز خبرنگار از حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جهت بررسی مشکلات مردم شهرستان لنده قدردانی کرد وگفت: مشکلات موجود در جامعه به خصوص وضعیت معیشتی مردم، اقتصاد و آسیب های اجتماعی و سایر مباحث که جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها را درگیر خود کرده است باعث شده تا برخی نارضایتی ها حادث شود.

,

 

,

وی افزود: برای رهایی از مشکلات و گرفتاری ها و آسیب‌های اجتماعی باید از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان، استان و کشور با روحیه جهادی و انقلابی بهره برد تا بخش اعظمی از این مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: امروز هر مسئولی با روحیه انقلابی و جهادی در جامعه کار کرد بیشتر مورد تقدیر مردم قرار خواهد گرفت چرا که این روحیه انقلابی باعث رفع بسیاری از مشکلات خود مردم خواهد شد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: شفاف‌سازی در عمل و گفتار، امید آفرینی در جامعه،  نظارت بر بازار و حضور در سطح بازار و کنترل قیمت‌ها می تواند بخشی از این نابسامانی ها را کنترل کند و اگر جایی هم لازم شد مدیران ضعیف را باید تغییر تا بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: گاهی تغییرات در حوزه مدیران از پائین دست گرفته تا سطح وزرا باعث تغییرات اساسی در مدیریت اقتصادی و بهبود وضع موجود اقتصادی مردم خواهدشد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: نا امید کردن مردم در فضاهای مجازی از برنامه های دشمن است ولی مسئولان نیز باید به وعده های داده شد خود صادق باشند تا کمتر شاهد نارضایتی مردم باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

مختاری اظهارکرد: با توجه به عدم توسعه نیافتگی شهرستان لنده در این سال ها باید توجه ویژه ای به پروژه‌های عمرانی شهرستان شود و این امر مستلزم همدلی و همکاری مسئولان با همدیگر به جهت رفع موانع سد راه این پروژه ها است.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: رفع مشکلات مردم نیازمند عزم راسخ مسئولین می باشد که امیدواریم با همدلی و همزبانی بیشتر برای رفع مشکلات معیشتی مردم قدم برداریم.

,

 

,

هنگام ورود به مجلس دستی به سر و روی یگان حفاظت می کشم و افتخام این است که یک پاسدارم

, هنگام ورود به مجلس دستی به سر و روی یگان حفاظت می کشم و افتخام این است که یک پاسدارم, هنگام ورود به مجلس دستی به سر و روی یگان حفاظت می کشم و افتخام این است که یک پاسدارم,

 

,

, ,

 

,

در ادامه نیز عدل هاشمی پور با قدردانی از مسئولان برگزاری این نشست صمیمی به نقش مهم سپاه پاسداران در تامین امنیت فراگیر ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح پرداخت و گفت: در هنگام ورودم به مجلس شورای اسلامی در ساعات اولیه صبح روزی نیست که دستی به سینه و روی یگان حفاظت مجلس به واسطه رشادت و از خود گذشتگی پاسداران نکشیده باشیم  و همواره این افتخار را دارم که یک پاسدار هستم.

,

 

,

تلاش برای کاهش مشکلات مردم

, تلاش برای کاهش مشکلات مردم , تلاش برای کاهش مشکلات مردم ,

 

,

وی افزود: هر کاری اگر برای رضای خداوند باشد می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات موجود در جامعه باشد که لازمه آن داشتن روحیه انقلابی و کار جهادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

,

 

,

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: باید کاری کنیم که مشکلات مردم به کمترین سطح ممکن برسد که تحقق این امر نیازمند همت جهادی و روحیه انقلابی مسئولان است.

,

 

,

, ,

 

,

اعتبار 300میلیاد تومانی جاده لنده به تشان/آغاز عملیات اجرایی 15کیلومتر از جاده لنده به تشان

, اعتبار 300میلیاد تومانی جاده لنده به تشان/آغاز عملیات اجرایی 15کیلومتر از جاده لنده به تشان, اعتبار 300میلیاد تومانی جاده لنده به تشان/آغاز عملیات اجرایی 15کیلومتر از جاده لنده به تشان,

 

,

وی گفت: تنها راه خروج از بن‌بست توجه به مشکلات و رفع مشکلات ساختاری و زیرساختی برای خروج از بن‌بست است لذا لازم است همه دست در دست هم دهیم و برای عمران آبادانی این شهرستان تلاش کنیم.

,

 

,

هاشمی پور افزود: محور لنده به قلعه رئیس به طول ۱۰ کیلومتر آماده آسفالت است و در آینده نزدیک نیز برای جاده لنده به تشان یک مدل مالی و زمانبندی دقیق جهت عملیات اجرایی آن جلسه ای برگزار خواهدشد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: اعتبار این جاده بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می باشد که در فاز اول ۱۵کیلومتر با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد که با حذف تونل۷کیلومتری بیش از۱۵۰میلیارد تومان صرفه جویی در پی خواهد داشت.

,

 

,

, ,

 

,

کمک 110میلیارد تومانی دفتر مقام معظم رهبری به پروژه پاتاوه به دهدشت

, کمک 110میلیارد تومانی دفتر مقام معظم رهبری به پروژه پاتاوه به دهدشت , کمک 110میلیارد تومانی دفتر مقام معظم رهبری به پروژه پاتاوه به دهدشت ,

 

,

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده یاسوج به دهدشت یکی دیگر از مهمترین پروژه های شهرستان های چهارگانه محسوب می شود که جدیداً با تزریق اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی در سال جدید و پرداخت اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی سال گذشته از سوی دفترمقام معظم رهبری جمعاً مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است که امیدواریم برابر جدول زمانبندی درخرداد ۹۸ شاهد تردد مردم فهیم شهرستان های چهارگانه در این مسیر باشیم.

,

 

,

هاشمی پور اظهارکرد: بخش اعظمی از مشکلات شهرستان های کهگیلویه بزرگ، استان خوزستان در مسیر حرکت به سمت مرکز کشور و بنادر جنوبی کشور با بهره برداری از این پروژه مهم حل خواهد شد و شاهد کاهش چشمگیر مسافت و صرفه جویی در وقت ومصرف سوخت خواهیم بود.

,

 

,

وی تاکیدکرد: گازرسانی به بخش موگرمون به خصوص روستای موگرمون در قالب ماده ۲۵ درصد باید پیگیری و عملیات اجرایی آن هر چه سریعتر صورت گیرد.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: اگر بخواهیم به جریانات سیاسی توجه کنیم باید خدمت را فدای جریانات سیاسی کنیم باید با روحیه عملگرایی و مدیریت جهادی در راه تعالی اقتصاد مقاومتی بر فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم.

,

 

,

هاشمی پور اظهارکرد: برای موفقیت در این طرح نیازمند همت عمومی جامعه و حمایت از بنیاد مستضعفان در جهت خروج شهرستان لنده از بن بست و ایجاد اشتغال و توسعه فراگیر آن باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

وی تاکیدکرد: بنیادمستضعفان باید از هلدینگ های خوددر جهت استخراج معادن فسفات شهرستان لنده در منطقه قیام که خلوص آن بدون شک چندین برابر فسفات چرام است باید ورود پیدا کند و اقدام به استخراج و اکتشاف نماید.

,

 

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل سازنده سپاه با ادارات در جهت امید آفرینی و ایجاد فرصت های مهم توسعه و پیشرفت شهرستان یک حرکت ارزشمند و قابل تقدیر است همه باید در راه ایجاد اتحاد و همدلی با توجه به شرایط کنونی کشور همت کنیم و امیدواریم بتوانیم در این راه گام های موثر و اساسی برداریم.

,

 

,

وی در ادامه گفت: اهدای بیش از ۲۵۰ سری جهیزیه کامل عروس و داماد در شهرستان کهگیلویه ،لنده چرام  وبهمئی یک حرکت ارزشمند در راستای حمایت از ازدواج جوانان بوده است.

,

 

,

 هاشمی پور تاکیدکرد: عصرامروز، عصر فناوری، ارتباطات و اطلاعات است که رسانه‌ها مهمترین نقش را در این حوزه بر عهده دارند می توانیم با ارتباط گیری با ارتباط گیری این مشکل را برطرف کرد.

,

 

,

, ,

 

,

در ادامه نیز مهندس یزدانپرست مدیراجرایی طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده به روند پیشرفت و چگونگی اجرای طرح پیشرفت و آبادانی پایلوت اقتصادی در این شهرستان پرداخت.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه