اخبار داغ

سبو بشکست و آن پیمانه ریخت؛

"جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد"

"جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد"
برخی مسئولین سیاسی با سیاه بازی درصدد بودند وانمود کنند که با توافق برجام، سایه جنگ را از سر مملکت دور کرده اند! حال واقعیت چیزی دیگری است و با این جملۀ تاریخی مقام معظم رهبری که فرمودند "جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد“ شفافیت سازی عمومی انجام شد و می توان گفت سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه بیست و دوم مرداد امسال با هزاران نفر از قشرهای مردم از استانهای مختلف دیدار داشتند و سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، اقدامات امریکا و پیشنهاد مذاکره ایراد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، ,

مقام معظم رهبری فرمودند: «هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشارها را از دوش مردم بردارند».

,

برخی مسئولین سیاسی با سیاه بازی درصدد بودند وانمود کنند که با توافق برجام، سایه جنگ را از سر مملکت دور کرده اند. حال آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. اوباما رفت و ترامپ سر کار آمد. ترامپ آنقدر با جمهوری اسلامی عناد داشت و دارد که حتی قبل از انتخاب شدن و در کارزار تبلیغاتی اش به صراحت گفته بود که اگر انتخاب شود توافقنامه برجام را پاره خواهد کرد!

,

ترامپ بعد از ورود به کاخ سفید، متوجه شد که  پاره کردن توافقنامه برجام ـ به آن صورت که خودش فکر می کرد ـ چندان هم ساده نیست.

,

کارکرد عقل ترامپ آنجا بود که به نصایح مشاورینش گوش کرد و متوجه شد که با انجام این کار، سقف و دیوارهای ساخته شده برجام بر سر خودش آوار خواهد شد چرا که جامعه بین المللی و بویژه اروپا مدافع توافقنامه بود.

,

تقریباً همه به یک اجماع جهانی رسیده بودند که جمهوری اسلامی به تعهدات خودش مقید و پایبند بوده است.

,

به هرحال، دشمن برخی مواقع به اشتباه محاسبه می افتد و فکر می کند که در این توافقنامه، می بایست سهم بیشتری به او تعلق می گرفت.

,

ترامپ در کاخ سفید در میان حلقه ای از سیاست سازان و استراتژیست هایی قرار گرفته است که حداقل 50 درصد آنان، کسانی بودند که طی سالیان متمادی با منافقین ـ آنهم از نزدیک ـ حشر و نشر داشته اند.

,

سیاست لغو توافقنامه هسته ای و اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران در دستور کار ترامپ قرار می گیرد. امریکا و ضدانقلاب برانداز نظام که منافقین در رأس آن قرار دارند شرایط و موقعیت های سیاسی را به نقطه ای کشاندند که به جمهوری اسلامی چنین القاء کنند که تنها دو گزینه ”جنگ“ و ”مذاکره“ را در پیش رو دارد.

,

در جبهه داخلی نیز برخی تا می توانستند بر طبل رسیدن به ”بن بست“ کوبیدند و به مردم نوید می دادند! که جنگی دیگر بر ناصیه جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است مگر اینکه با باطل السحر ”مذاکره“ بشود آن را خنثی کرد.پنداری که جمهوری اسلامی ایران را بین جنگ و مذاکره مخیر کرده باشند؛ اما  هیهات.

,

دیدار مقام معظم رهبری با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم و بیانات ایشان در این جلسه خواب را از چشمان دشمن ربود.  رهبر جمهوری اسلامی در این دیدار بصراحت فرمودند: « هیچ بن بستی وجود ندارد...جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد».

,

سخنان رهبری فصل الخطابی بود که دشمن آن پیامی را که می بایست بگیرد از ما گرفت و حال مجبور است که قد و قواره خواسته هایش را با مردم همیشه در صحنه و رهبر انقلاب تراز کند، بدانند که از این تهدیدات باکی نیست چرا که:  حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

,

به قلم علی صفاری

, به قلم علی صفاری,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه