اخبار داغ

دو تن و ۳۸۱ کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد

دو تن و ۳۸۱ کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دو هزار و ۳۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در این استان کشف و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی گفت: دو هزار و ۳۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در این استان کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

عزیزی اظهار کرد: این میزان کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

,

وی ادامه داد: در این مدت  شش هزار و ۸۳۳ خرد فروش مواد مخدر دستگیر شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش داشته است.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۰۶ قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شده اند بیان کرد: در این مدت شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان متلاشی شده است.

,

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان سعی کرده با بهره‌گیری از تمام توان اجرایی و امکانات خود بستری آرام و امن را برای شهروندان فراهم سازد.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در تحقق امنیت مطلوب و استفاده هدفمند از منابع و فرصت ها در تحقق نظم و انضباط اجتماعی، مشارکت مردم به عنوان عامل اصلی و محوری به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه