اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

نقش موثر بسیج در شناسایی مفاسد اقتصادی و محتکرین/تفکر بسیجی بسیاری از گره های کور را باز می کند

نقش موثر بسیج در شناسایی مفاسد اقتصادی و محتکرین/تفکر بسیجی بسیاری از گره های کور را باز می کند
سعیدی گفت:تفکر بسیجی هر جا که حضور پیدا کرده است؛ توانسته بسیاری از گره های کور مشکلات را باز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه  مبارزه با مفاسد اقتصادی ضروری است و باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد، گفت: یکی از معضلات که در شرایط خاص کشور وجود دارد این است که باید با افراد و جریانات این مسائل برخورد جدی، صریح، روشن و بدون اغماض صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی برای بخشی از افراد جامعه  مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است، ابراز کرد: اقشار مختلف مردم و تولید کنندگان تحت فشار هستند؛ فلذا این موضوع را باید مد نظر داشته باشیم که مبارزه با مفاسد اقتصادی و محتکرین ضرورت دارد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج می تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد، عنوان کرد: در طول چهل سال گذشته انقلاب و پس از تشکیل بسیج مستضعفین هر جا که نظام و انقلاب با مشکل پیچیده ای مواجه شده ؛ با ورود بسیج به مشکلات خیلی راحت حل شده است.

,

سعیدی ادامه داد: در دهه شصت و اوایل انقلاب شرایطی از نظر امنیتی برای کشور توسط گروه های مسلح معاندین و معارضین نظام  به وجود آمده بود و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس حضور بسیج بسیار موثر و گسترده بود.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: تفکر بسیجی هر جا که حضور پیدا کرده است؛ توانسته بسیاری از گره های کور مشکلات را باز کند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: باید از ظرفیت نیروهای مومن و دلسوز بسیج که به صورت مردمی سازماندهی شده اند استفاده کرد.

,

وی اظهار کرد: در اوایل انقلاب حضرت امام راحل فرمودند که همه باید سازمان اطلاعات باشند واگر تحرکات ضد انقلاب و نظام را می بینند گزارش دهند ؛در آن زمان هیچ سیستم سازماندهی شده برای مبارزه نداشتیم؛ اما امروزه نیروهای بسیج به صورت  سازمان یافته و آموزش دیده حضور دارند.

,

سعیدی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: می توان از ظرفیت بسیج  وکسب اطلاعات مردمی به منظور شناسایی و مبارزه با مفسدین اقتصادی و افرادی که اختلال در موضوعات اقتصادی ایجاد می کنند به اندازه کافی بهره برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه