اخبار داغ

ذوالنور در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم و عکس قم:

باید از ظرفیت هنر برای حل مشکلات جامعه استفاده کنیم

باید از ظرفیت هنر برای حل مشکلات جامعه استفاده کنیم
نماینده مردم قم در مجلس گفت: ما باید از ظرفیت هنر چه فیلم ، عکس و مستند و قالب های دیگر به منظور حل مشکلات جامعه نهایت استفاده را بکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، امشب طی سخنانی در آیین پایانی هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: توجه به هنر باید ما را در مسیر شناخت مشکلات و تلاش برای حل آن ها یاری دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی با اشاره به این که هنر متعهد زمینه و بستر مناسب به منظور درمان بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را فراهم می سازد، افزود: در دنیای فعلی، هنر و رسانه به ویژه فیلم و عکس از جذابیت بالایی برای مخاطبان انبوه برخوردار است و لذا ما باید از این ابزارها به منظور شناساندن مشکلات و نقاط ضعف و تلاش برای رفع آن ها استفاده کنیم.

,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد :چه بسا یک اثر طنز و یا یک فیلم و عکس جذاب بهتر بتواند تلخی ها و مشکلات جامعه را عیان ساخته و افکار عمومی به خصوص مسئولان را برای حل و یا کاهش آن ها جهت دهی کند.

,

وی همچنین با تاکید بر این که استان قم در زمینه فرهنگ و هنر ظرفیت و توانمندی بسیاری دارد، گفت: خوشبختانه استعداد و بهره هوشی نسل جوان قمی به ویژه در زمینه های فرهنگی و هنری بالاست و قطعاً با حمایت از این استعدادها می توان زمینه شکوفایی هر چه بیشتر آن ها را در مسیر خدمت به جامعه و نظام و انقلاب فراهم نمود.

,

ذوالنور همچنین در خاتمه از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای کمک به حل مشکلات موجود در عرصه فرهنگ و هنر کشور خبر داد و افزود: امیدواریم خروجی فعالیت هنرمندان به خصوص در استان، باعث رشد و تعالی هر چه بهتر جامعه، تقویت معنویت و ایجاد نشاط و انگیزه مضاعف در بین مخاطبان گردد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه