اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

تحصیل ۴۲ هزار دانشجو در دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی

تحصیل ۴۲ هزار دانشجو در دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۴۲ هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد سطح استان مشغول به تحصیل هستند که ۳۲ درصد دانشجویان سطح استان را در بین مؤسسات آموزشی تشکیل می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محمود پوریوسف امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رسانه نقش بنیادین و ویژه‌ای در جامعه دارد و با توجه به فشارهای زیادی که از خارج بر کشور تحمیل می‌شود لازم است دست به دست هم داده و محکم کنار همدیگر بایستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به اصلاحات مدیریت در دانشگاه آزاد خاطر‌نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ۴ نسل را با توسعه فنی و کیفی پشت سر گذاشته ‌و در نسل چهارم به دنبال برطرف کردن مشکلات منطقه است و راهکارهایی در نهایت برای توسعه کشور ایراد می‌شود.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: یکی از مواردی که برای دانشگاه آزاد ‌وارد می‌شود شهریه بالای دانشگاه است که اگر این شهریه با هزینه‌های مدارس غیرانتفاعی مورد بررسی قرار گیرد می‌توان تفاوت را به خوبی احساس کرد به نوعی که شهریه‌ها در این صورت بسیار منطقی خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد که دانشجویان را به سمت صنعت و جامعه سوق داد تصریح کرد: توجه ویژه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان شده و در ساختار دولت یارانه‌های خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

,

پوریوسف با اشاره به شرایط ایده‌آل و وجود رسته محل‌های متفاوت در دانشگاه آزاد بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ امکانات آموزشی و ورزشی، فضای آموزشی، آزمایشگاه، خوابگاه و چندین موارد دیگر با دیگر مؤسسات و دانشگاه‌ها قابل قیاس نیست.

,

وی با اشاره به حمایت از دانشجویان در زمینه‌های علمی و دیگر زمینه‌ها و توسعه فراگیر دانشگاه ازاد در تمامی زمینه‌ها در سطح کلان یادآور شد: از آن جایی که آذربایجان غربی با چهار کشور همسایه است باید به عنوان یک دیوار علمی فرهنگی عمل کنیم و منافع تمامی این موضوعات به منطقه و در سطح کلان به کشور منفعت برساند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: در دانشگاه آزاد ‌آذربایجان غربی توجه ویژه‌ای به کیفیت آموزش می‌شود و استاندارد سازی آموزشی بیش از پیش مورد توجه است و اگر قرار است برنامه‌ای اجرا شود باید برای تمامی فضاهای آموزشی به صورت یکسان برگزار شود.

,

وی با اشاره به این که برخی از رشته‌هایی که سال ۹۵ توسط وزارت علوم حذف شده بود امسال در دفترچه انتخاب رشته وجود دارد تأکید کرد: مدیریت دولتی، عمران سازه، ژنتیک، میکروبیولوژی و برق قدرت جزو رشته‌هایی است که مجدداً در دفترچه‌ها درج شده است.

,

پوریوسف تصریح کرد: قرارگاه جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اجرایی شده و آقای رهبر رئیس کل دانشگاه آزاد در این اردوها حضور یافته و منابع لازم تخصیص یافته است.

,

۹واحد و ۶ مرکز آموزشی دانشگاه آزاد در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

, ۹واحد و ۶ مرکز آموزشی دانشگاه آزاد در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند,

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه تصریح کرد: از روز سه شنبه هفته جاری انتخاب رشته با آزمون بر روی سایت سنجش قرار گرفته است.

,

سید رحیم صانعی فرد با اشاره به پتانسیل‌های موجود در آذربایجان غربی بیان کرد: ۹ واحد و ۶ مرکز آموزشی در سطح استان وجود دارد که ۲۳ درصد مؤسسات آموزشی را در سطح استان تشکیل می‌دهد.

,

وی یادآور شد: ۴۲ هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد سطح استان مشغول به تحصیل هستند که ۳۲ درصد دانشجویان سطح استان را در بین مؤسسات آموزشی تشکیل می‌دهند.

,

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در کل استان نسبت دانشجویان به اساتید یک به ۹۳ است. ۴۷ رشته محل در دفترچه آزمون ۹۷ برای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه