اخبار داغ

امام جمعه قاین:

حل‌نشدن مشکلات اقتصادی به دلیل وجود افراد همدل با بیرون مرز است/ تسلیم‌شدن در برابر اروپا مشکلات ما را چند برابر خواهد کرد/ ایران بیش از چهل سال آمریکا را آزموده

حل‌نشدن مشکلات اقتصادی به دلیل وجود افراد همدل با بیرون مرز است/ تسلیم‌شدن در برابر اروپا مشکلات ما را چند برابر خواهد کرد/ ایران بیش از چهل سال آمریکا را آزموده
امام جمعه قاین با بیان این‌که رئیس جمهور وزرا و مدیران بی‌کفایت را برکنار کند گفت: حل‌نشدن مشکلات اقتصادی به دلیل وجود افرادی در کشور است که همدل با بیرون مرز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی رحمانی امام جمعه قاین در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: علت مشکلات اقتصادی سوءمدیریت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین علی رحمانی امام جمعه قاین در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,  گفت: علت مشکلات اقتصادی سوءمدیریت است.,

 

,

وی اظهار کرد: حل‌نشدن مشکلات اقتصادی به دلیل وجود افرادی در کشور است که همدل با بیرون مرز هستند و این باعث می‌شود که با آن‌هایی که قصد حل مشکلات جامعه را دارند، اختلاف سلیقه سیاسی داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه قاین بیان کرد: اگر یک چرخ از خودرو پنچر شود، می‌تواند مشکل‌آفرین باشد و در کشور نیز، همدل‌نبودن برخی از افراد باعث بروز مشکلاتی در جامعه می‌شود.

,

 

,

رحمانی عنوان کرد: برای حل این مشکل باید در دولت یک جراحی اصولی انجام گیرد و رئیس جمهور باید بعضی از وزرا و مدیران بی‌کفایت را برکنار کند.

,

 

,

وی با اشاره به صدماتی که از سوءاستفاده ارز و دلار به کشور وارد می‌شود گفت: سوءاستفاده از ارز و سکه، از لحاظ روانی فوق‌العاده می‌تواند در کشور حالت ناامیدی در عموم مردم ایجاد کند.

,

 

,

امام جمعه قائن اظهار کرد: دولت باید تدبیر کند که افراد نالایق را از کار برکنار کند و افراد دیگری جایگزین آن‌ها شوند.

,

 

,

رحمانی اظهارکرد: مردم باید بدانند با یک اقتصاد حباب‌گونه مواجه هستند و آن‌چه در جامعه وجود دارد، حقیقت ندارد و یک حباب است و ملت ایران باید صبور و شکیبا باشند تا از این پیچ خطرناک عبور کنند.

,

 

,

وی افزود: اگر این حباب را باور کنند چاره‌ای جز کوتاه آمدن در مقابل استکبار جهانی ندارند و استکبار جهانی هم که حد ایستایی ندارد بلکه می‌خواهد که مردم دین و جسارت انقلابی نداشته باشند.

,

 

,

امام جمعه قاین گفت: مردم ایران صبر داشته باشند، ترسی به دل راه ندهند و باور کنند تسلیم‌شدن در برابر اروپا به معنای حل مشکلات نیست بلکه مشکلات ما را چند برابر خواهد کرد.

,

 

,

رحمانی با بیان این‌که انسان حرف نقد را باید بپذیرد اظهار کرد: اگر نقدی به حق باشد، دولت باید قبول کند. اینگونه نیست که همه مردم با دولت بد باشند. شاید عده‌ای در ضمن انتفادی که از دولت می‌کنند، راه‌کارهایی ارائه دهند که می‌تواند حق باشد.

,

 

,

وی اظهار کرد: خداوند متعال برای افراد مفسد حد و قانون قرار داده است و متناسب با گناهی که مرتکب شدند، بایستی مجازات شوند و خداوند تأکید کرده مفسدان فی‌العرض باید از روی زمین برداشته شوند.

,

 

,

امام جمعه قاین گفت: سخنان افرادی که قصد ناامیدکردن را دارند، حق نیست بلکه سیاه‌نمایی می‌کنند و دنبال ترساندن و تسلیم‌کردن مردم هستند.

,

 

,

رحمانی با اشاره به ضرب‌المثل دل شکسته را کاری نیست اما دست و پا شکسته را کار است اظهار کرد: انسان چنان‌چه امیدوار باشد، اگرچه ناتوان باشد، این امیدواری باعث تلاش و نقش‌آفرینی او در جامعه شده اما انسان ناامید اگرچه سالم باشد، نمی‌تواند کاری کند.

,

 

,

وی با بیان این‌که آزموده شده را اگر دوباره بیازمایید، جز پشیمانی چیزی در پی نخواهد داشت افزود: ایران بیش از چهل سال است که آمریکا را آزموده و آمریکا را دشمن درجه یک خود می‌داند که ذره‌ای خیرخواهی ندارد و زیر قول‌های خود می‌زند. مذاکرات باچنین کشوری هیچ سودی ندارد.

,

 

,

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند "امام خمینی (ره) مذاکره با آمریکا را تحریم کرد. پس من نیز تحریم می کنم" افزود: احدی حق صحبت درباره این‌که با آمریکا مذاکره صورت گیرد یا نه را ندارد به دلیل این‌که مذاکرات با آمریکا تحریم شده است.

,

 

,

امام جمعه قاین گفت: آمریکا صحبت از مذاکره و جنگ دارد اما صحبت از جنگ یک بلوف تو خالی است چراکه هیچ وقت این کار صورت نمی‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه