اخبار داغ

استقبال از مرگ با شنا در سد شهر چایی

استقبال از مرگ با شنا در سد شهر چایی
سد شهرچایی ارومیه تا کنون ۶۵ قربانی به خود گرفته ولی هنوز عده ای حتی همراه خانواده تفریح پر خطر شنا در دریاچه ی سد را انتخاب می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سد شهرچایی ارومیه تا کنون ۶۵ قربانی به خود گرفته ولی هنوز عده ای حتی همراه خانواده تفریح پر خطر شنا در دریاچه ی سد را انتخاب می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

دریاچه ی سیلوانا امسال تا کنون جان ۵ نفر را گرفته است همه کسانی که در این مکان شنا می کنند خود را شناگر ماهر و غرق شوندگان را آدم های ناشی در شنا معرفی می کنند، غافل از اینکه دریاچه های پشت سدها هیچ تشابه ساختاری با دریاچه های طبیعی، رودخانه ها و استخرها ندارند.

,

بستر رسوبی سدها در اثر عدم جرایان متناوب آب شناگران را در باتلاق رسوبی خود نگه داشته و غرق می کند .

,

جدای عدم حضور هیئت نجات غریق که حتما هم نباید در پشت دریاچه های سدها حضور داشته باشند چون اصلا نباید کسی در آنجا شنا کند نبود تابلوهای هشدار دهنده به اندازه ی کافی مزید بر علت است

,

پشت سد شهرچایی ، دریاچه ی سیلوانا با تمام زیبایی های خود تابلوی هشدار دهند به اندازه کافی و دید زیاد ندارد که این کاستی سریعا باید توسط مسئولین ذیربط مرتفع گردد.

,

نصب تابلوهای گوناگون و هشدار دهنده ی “شنا ممنوع” و حتی نصب بیلبوردهای حاوی پیام های هشدار دهنده در مسیر دریاچه ی سد بهتر از فنس کشی هایی است که شش ماهه از بین می رود .

,

رسانه ها با اطلاع رسانی صحیح تمام و کمال نسبت به هشدار غرق شدن در دریاچه ی سیلوانا هشدار می دهند ولی بازهم عده ای هستند که هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کنند و حتی همراه خانواده برای تفریح در کنار دریاچه ی پشت سد شنا می کنند .

,

معلوم نیست چرا عده ای با بی توجهی سبب بروز حوادث جبران ناپذیر برای خود و خانواده هایشان می گردند دریاچه ی سیلوانا باید چند قربانی دیگر بگیرد تا درس عبرتی برای بقیه گردد؟

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه