اخبار داغ

مسابقات والیبال امیدهای آذربایجان غربی در میاندوآب آغاز شد

مسابقات والیبال امیدهای آذربایجان غربی در میاندوآب آغاز شد
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: مسابقات والیبال قهرمانی امید های آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان میاندوآب آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  امیر رضا پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اعلام این خبر، گفت: این مسابقات  با شرکت تیم های میاندوآب، ارومیه، خوی، شاهین دژ، سلماس و مهاباد در دو گروه سه تیمی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: بر اساس قرعه کشی، در گروه نخست این مسابقات تیم های ارومیه، خوی و مهاباد و در گروه دوم نیز تیم های میاندوآب، شاهین دژ و سلماس با یکدیگر به رقابت می پردازند.

,

وی گفت: در بازی های روز نخست تیم های ارومیه و میاندوآب در مقابل حریفان خود به برتری رسید.

,

رضاپور تصریح کرد: در روز نخست این مسابقات، چهار بازی برگزار شد که تیم میاندوآب با نتایج ۲بر۱ و ۲ بر صفر به ترتیب تیم های سلماس و شاهین دژ را شکست داد و تیم ارومیه نیز با نتیجه مشابه ۲ بر صفر بر تیم های خوی و مهاباد غلبه کرد.

,

گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب، این رقابت ها تا ۲۷ مرداد ماه در سالن ورزشی دو هزار نفری شهدای ۱۷ شهریور میاندوآب برگزار می شود و پیش از این قرار بود در این مسابقات ۱۰ تیم حضور یابند که تیم های نقده، ماکو، چالدران و بوکان حضور نیافته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه