اخبار داغ

آزاده چهارمحالی:

مسئولان به درد مردم برسند/مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود

مسئولان به درد مردم برسند/مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود
آزاده و جانباز چهارمحالی گفت: مسئولان بدانند مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود و با این روند روزبه‌روز بر دردهای جامعه افزوده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، ۲۶ مرداد سال‌روز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی است که هر ساله ما را یاد آن همه رشادت و مردانگی اسیرانی می‎اندازند که به گردن ما حق دارند..

در همین راستا به سراغ یکی از آزادگان شهرستان اردل رفتیم تا سخنان ماندگار خود را برای ما بیان کند.

مظفر عیدی آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با جهانبین نیوز ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به ایران اظهار کرد: آزادگان نماد مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان ما ایرانیان سرافراز هستند.

عیدی افزود: آزادگان با رشادت‎های خود امنیت امروز کشورمان را به دست آورده و اجازه نداده‎اند، هیچ نامحرمی چشم ناپاک به عفت ناموس، خاک و خون ما ایرانی‎ها داشته باشند.

وی گفت: در آن دوران همه تلاش ما حفظ میهن و انقلاب بوده است و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نکرده‎ایم، زیرا افرادی بوده که از جان و مال خود در آن زمان گذشته‎اند و ما نیز باید همواره قدردان زحمت‎های این افراد دلیر و شجاع باشیم.

این آزاده سرافراز در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم بیان داشت: سخانان رهبر انقلاب اسلامی اتمام حجت با مسئولان بود و در این دیدار امام خامنه ای مذاکره با آمریکا را ممنون کرد و مسئولان باید برای رفع مشکلات به توان داخلی تکیه کنند نه اینکه راه حل مشکلات را مذاکره با آمریکا بدانند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, ,


اطاعت از مقام معظم رهبری شاخصه بارز آزادگان است

عیدی افزود: این روزها شاهد برخوردهای نامناسبی از طرف بخشی از مسئولان هستیم که چندان توجهی به خواسته‌های مردم نمی‌کنند.

جانباز ۲۵ دفاع مقدس با بیان اینکه مطالبات اقتصادی مردم بحق است و مسئولان وظیفه دارند دردهای جامعه را درمان کنند اظهار کرد: مسئولان بدانند که مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود و با این روند روزبه‌روز بر دردهای جامعه افزوده می‌شود.

عیدی خاطرنشان کرد: پایبندی به اصول نظام جمهوری اسلامی و التزام به اطاعت از مقام معظم رهبری شاخصه بارز آزادگان است و از مسئولان انتظار داریم که این انقلاب که با خون هزاران شهید و جانفشانی جانبازان و آزادگان تثبیت شده است را با گوش فرادادن به فرامین رهبری به خوبی حفظ کنند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ مظفر عیدی از آزادگان و جانبازان سرافراز کشورمان است که بعد از تحمل سه سال رنج اسارت در اردوگاه‌های بصره، بغداد و تکریت به آغوش وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

,
, اطاعت از مقام معظم رهبری شاخصه بارز آزادگان است, اطاعت از مقام معظم رهبری شاخصه بارز آزادگان است,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز؛,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه