اخبار داغ

شهردار شهر تودشک مطرح کرد؛

رفع مشکلات فاضلاب شهری تودشک در آینده‌ای نزدیک/ ترویج فرهنگ صحیح مصرف با برگزاری جُنگ «لبخند آب»

رفع مشکلات فاضلاب شهری تودشک در آینده‌ای نزدیک/ ترویج فرهنگ صحیح مصرف با برگزاری جُنگ «لبخند آب»
شهردار تودشک گفت: عدم بهره‌مندی از فاضلاب شهری چندین سال است مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده که شهرداری قول پایان دادن به این مشکل در آینده‌ای نزدیک را خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مجلسی در گفتگو با صاحب نیوز، اظهار کرد: شهرداری تودشک در تلاش است شادابی و نشاط را برای عموم شهروندان به ارمغان اورد و بخشی از این نشاط با برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های شاد و جذاب امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به خشکسالی پی در پی در سال‌های اخیر، افزود: با شرایط موجود صرفه جویی در مصرف بیش تر از هر زمانی قابل توجه است و شهرداری با همکاری روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور برجسته کردن فرهنگ درست مصرف، اقدام به برگزاری جنگ شادی لبخند آب می کند.

,

شهردار تودشک تصریح کرد: عدم بهره‌مندی از فاضلاب شهری چندین سال است مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده که شهرداری قول پایان دادن به این مشکل در آینده‌ای نزدیک را بخواهد داد.

,

مجلسی با اشاره به اهمیت تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: نبود برق یکی از مشکلاتی است که دامداری‌های شهر تودشک با آن روبه رو هستند که با پیگیری‌های انجام شده به زودی این دغدغه خاطر دامداران این شهر نیز بر طرف خواهد شد.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ شهر تودشک در شرق بخش کوهپایه شهرستان اصفهان و در شمال شهرستان ورزنه قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه