اخبار داغ

تحولات جنوب سوریه؛

تروریست‌های داعش بادیه السویداء به محاصره رزمندگان سوری درآمدند+ تصاویر و نقشه میدانی

تروریست‌های داعش بادیه السویداء به محاصره رزمندگان سوری درآمدند+ تصاویر و نقشه میدانی
رزمندگان سوری در ادامه عملیات خود در بادیه استان السویداء توانستند عناصر مخفی داعش را به محاصره کامل دربیاوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای مردمی و ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در مناطق مرزی استان السویداء با غرب دمشق توانستند ده‌ها منطقه و ارتفاع جدید را به کنترل خود دربیاوردند و شمار زیادی از عناصر مخف داعش را کشته و زخمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

خبرگزاری «سانا» سوریه اعلام کرد: رزمندگان سوری در ادامه عملیات خود علیه عناصر مخفی داعش در مناطق مرزی استان‌های دمشق و السویداء توانستند با حمله گسترده به محور شمالی و شمال غربی «تلول الصفا»، مناطق «مرقب قبیان، ام مردخ، حویه غصین، الکسیره، ارتفاع ابوغانم» را به‌طور کامل آزاد کنند و ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کنند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کنند.

,

هم‌زمان با عملیات نیروهای سوری در منطقه، گروهی از تروریست‌های داعش موجود در جنوب تلول الصفا حمله گسترده‌ای را با استفاده از خودروهای انتحاری علیه مواضع ارتش سوریه در منطقه «الرحبه» انجام دادند که با واکنش به‌موقع رزمندگان روبرو شدند.

,

رزمندگان سوری در ابتدای حمله تروریست‌ها توانستند با چند موشک حرارتی، خودروهای انتحاری را منهدم کنند و بعد از چند ساعت درگیری سنگینی، حمله تکفیری‌ها را به‌طور کامل دفع کردند.

,

یگان موشکی و جنگنده‌های سوری هم‌زمان با عملیات زمینی، حمله گسترده‌ای را علیه مواضع عناصر مخفی داعش در تلول الصفا انجام دادند و توانستند خسارت سنگینی را به انبارهای سلاح و تجهیزات نظامی وارد کنند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های سوری، عملیات رزمندگان از محورهای مختلف تلول الصفا علیه مواضع عناصر مخفی داعش ادامه دارد.

,

نیروهای متخصص سوری نیز با آزادسازی وارد مناطق می‌شوند تا با خنثی کردن تله‌های انفجاری، کشف عناصر مخفی، کشف انبارهای سلاح و ... مناطق را برای بازگرداندن ساکنان فراهم کنند.

,

به گفته منابع میدانی، رزمندگان سوری در دو هفته گذشته توانسته‌اند حدود 80 درصد از مناطق آلوده به تروریست‌های داعش در بادیه السویداء را تحت کنترل خود دربیاوردند و صدها تروریست را کشته و زخمی کنند.

,

به گزارش صاحب نیوز، بادیه السویداء به دلیل داشتن ارتباط با استان‌های دمشق، درعا، حمص و کشور اردن از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه

, نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه, صاحب نیوز,

انتهای پیام/ سانا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه