اخبار داغ

امام جمعه خوسف:

سوءاستفاده از ارز و دلار خیانت به کشور است/ دولت به راه‌کارهای داخلی توجه کند و منتظر کمک بیگانگان نماند

سوءاستفاده از ارز و دلار خیانت به کشور است/ دولت به راه‌کارهای داخلی توجه کند و منتظر کمک بیگانگان نماند
امام جمعه خوسف گفت: نامه خوب و وزینی که از طرف کارشناسان و انقلابیون به رئیس جمهور ارسال شد، از سر دغدغه ملی و کمک به کشور بود و وظیفه دولت این است که به این راه‌کارها توجه کرده و منتظر کمک از سوی بیگانگان نماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در زمان آقای نوبخت که فرمودند این کابینه و دولت برای شرایط عادی است و نیاز به تغییرات دارد گفت: اکنون شرایط ویژه است و نیاز به روحیه‌های خاص، برنامه‌ریزی و تغییر رویکرد داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ضمن اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در زمان آقای نوبخت که فرمودند این کابینه و دولت برای شرایط عادی است و نیاز به تغییرات دارد گفت: اکنون شرایط ویژه است و نیاز به روحیه‌های خاص، برنامه‌ریزی و تغییر رویکرد داریم.,

 

,

بخش عمده مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از بی‌مدیریتی است

, بخش عمده مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از بی‌مدیریتی است, بخش عمده مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از بی‌مدیریتی است,

وی افزود: تحریم در حد خودش اثر دارد اما بخش عمده مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از سوءمدیریت یا بی‌مدیریتی و سیاست‌های ناردست در نحوه عرضه، ایجاد بازارهای کاذب و سوءاستفاده‌کننده‌ها است.

,

 

,

سوءاستفاده از ارز و دلار خیانت به کشور است

, سوءاستفاده از ارز و دلار خیانت به کشور است, سوءاستفاده از ارز و دلار خیانت به کشور است, سوءاستفاده از ارز و دلار خیانت به کشور است,

امام جمعه خوسف با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما به یک تیم قوی و متخصص که لحظه به لحظه وضعیت را رصد کند، نیاز داریم گفت: در شرایط عادی سوءاستفاده از ارز و سکه قبیح است اما اکنون باتوجه به این‌که درجنگ اقتصادی به سرمی‌بریم و ابزار دشمن ارز و دلاراست، سوء استفاده از ارز و دلار، ضربه به ملت، خیانت به کشور و کمک به دشمن و به عنوان اخلال در نظام اقتصادی، یک تخلف سنگین محسوب می‌شود.

,

 

,

شاهبیکی عنوان کرد: اکنون درکشور شاهد هستیم که نقدینگی به سمت دلار و سکه رفته و مشکل‌ساز شده است که باید دولت بکوشد تا نقدینگی را به سمت تولید و مسکن برده تا چرخه اقتصادی کشور بچرخد.

,

 

,

وی افزود: اکنون در شرایط خاصی به سرمی‌بریم چون هم باید رصد و مطالبه کنیم که افراد به سمت کاهش دغدغه مقام معظم رهبری و حل مشکلات مردم حرکت کنند و هم باید وحدت و همدلی از خودمان نشان دهیم تا آرامش در جامعه حفظ شود.

,

 

,

با مفسد اقتصادی سریع و قاطعانه برخورد شود

, با مفسد اقتصادی سریع و قاطعانه برخورد شود, با مفسد اقتصادی سریع و قاطعانه برخورد شود, با مفسد اقتصادی سریع و قاطعانه برخورد شود,

امام جمعه خوسف گفت: با مفسد اقتصادی باید متناسب با جرمش، سریع و قاطعانه برخورد شود.

,

 

,

دولت به راه‌کارهای داخلی توجه کند و منتظر کمک بیگانگان نماند

, دولت به راه‌کارهای داخلی توجه کند و منتظر کمک بیگانگان نماند, دولت به راه‌کارهای داخلی توجه کند و منتظر کمک بیگانگان نماند,

شاهبیکی افزود: نامه خوب و وزینی که از طرف کارشناسان و انقلابیون به رئیس جمهور ارسال شد، از سر دغدغه ملی و کمک به کشور بود و وظیفه دولت این است که به این راه‌کارها توجه کرده و منتظر کمک از سوی بیگانگان نماند.

,

 

,

وی افزود: وقتی در کشور کارشناسان دلسوز داریم که غیرت ملی دارند و مسائل را به خوبی درک می‌کنند، باید به آن‌ها توجه کنیم و اتاق فکر و هیئت اندیشه‌ورز که در حال بررسی جریانات اقتصادی هستند، لازم است که راه‌کارها را سریع رصد کرده و تصمیم‌گیری کنند.

,

 

,

امام جمعه خوسف گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، این دولت منتخب مردمی است و باید بماند. فقط لازم است که با پیشنهادات با سعه‌صدر بیشتری برخورد کرده و انتقادپذیر باشد.

,

 

,

شاهبیکی با بیان این‌که فساد مثل خوره به جان اقتصاد افتاده و آن را نابود می‌کند افزود: شرط اول هر حرکت اصلاحی، مبارزه با فساد است زیرا اگر فساد باشد، همه طرح‌ها به نتیجه نرسیده و به بن‌بست خواهد رسید.

,

 

,

وی اظهار کرد: نقطه‌ضعف‌هایی شامل گرانی، تورم و فسادهای اقتصادی، مردم را به ستوه آورده است و دشمن می‌خواهد از این نقطه‌ضعف‌ها علیه ملت استفاده کند.

,

 

,

موج‌سواری دشمن بر اعتراضات مردمی

, موج‌سواری دشمن بر اعتراضات مردمی, موج‌سواری دشمن بر اعتراضات مردمی,

امام جمعه خوسف با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن می‌خواهد از نقطه‌ضعف‌های مردم بر ضد خود مردم استفاده کند گفت: دشمن می‌خواهد مردم این نقطه‌ضعف‌ها را به صورت تظاهرات و راهپیمایی در کف خیابان مطرح کنند تا بتواند از حضور مردم، موج‌سواری وکشته‌سازی کرده و در کشور ایجاد ناامنی کند که این موضوع آسیب بیشتری به همین مردم وکشور می‌زند.

,

 

,

شاهبیکی افزود: ما باید هوشیار و مطالبه‌گر بوده و از مسئولان بخواهیم که مشکلات را حل کنند اما نباید در مسیری قرار بگیریم که به نفع دشمن اقدامی انجام دهیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: مردم علی‌رغم نگرانی‌ها و مشکلاتی که در درون دارند اما هوشیارند و به فراخوان‌های دشمن پاسخ ندادند چون می‌دانند که دشمنان قصد اصلاح ندارند.

,

 

,

امام جمعه خوسف گفت: کسی که دشمن ما است و خیانتش به کشور ما سابقه دارد، مطمئنا برای مردم ما قابل اعتماد نیست و به همین دلیل مردم ما دلخوش به فراخوان‌هایشان نیستند.

,

 

,

شاهبیکی افزود: این از مظلومیت مردم ما است که دشمن نمی‌گذارد مشکلاتشان را به هر نحوی که می‌خواهند ابراز کنند و به محض این‌که اعتراضی از سوی آنان ببیند، از آن به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد ناامنی در کشور استفاده می‌کند و ریشه گرانی‌ها نیز در همین دشمنی‌ها است.

,

 

,

امام جمعه خوسف گفت: هدف از انتقاد، قراردادن جامعه در مسیر اصلاح، رفع نقاط ضعف و برجسته‌کردن نقاط قوت است.

,

 

,

شاهبیکی افزود: نگاه انتقادی باید در جامعه وجود داشته باشد زیرا موجب بهبود عملکرد مسئولان می‌شود و خوشبختانه مطبوعات و دستگاه‌های تبلیغاتی کشور نگاه انتقادی سازنده دارند.

,

 

,

وی اظهار کرد: نگاه انتقادی اگر سازنده نباشد، هدفش ایجاد ناامیدی در دل مردم و جلوگیری از پیشرفت است و اثر معکوس می‌گذارد.

,

 

,

امام جمعه خوسف اضافه کرد: وقتی رسانه‌ای سیاه‌نمایی مطلق کرده و به فساد فراگیر اشاره و بیان کند که دیگر هیچ راهی برای اصلاح وضع موجود نیست، علاوه بر ناامیدکردن مردم، در حقیقت کمک بزرگی برای دشمنان است.

,

 

,

شاهبیکی افزود: وظیفه مهم دوستان انقلابی نقدکردن است اما وظیفه مهم‌ترشان ایجاد امید در جامعه است زیرا هدف از کارشکنی‌های دشمنان، ناامیدکردن مردم از نظام و حاکمیت است و باید به این هدف بزرگ آنان توجه داشته و با سعه‌صدر بیشتری انتقاد کنند تا مردم ناامید نشوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: روش آمریکا در مذاکره این است که با روش‌های مختلفی نظیر جوسازی، فریب و مکر، طرف مقابل را تحت فشار قرار داده و حرفش را به کرسی بنشاند.

,

 

,

امام جمعه خوسف گفت: آمریکا در مذاکرات، خواهان این است که امتیازات نقد بگیرد و امتیازات نسیه بدهد و بعد به امتیازات نسیه‌اش نیز عمل نکند و اگر طرف مذاکره‌اش بخواهد امتیازات نقدش را پس بگیرد، علیه‌اش جوسازی شدید کرده و اجماع درست می‌کند.

,

 

,

برجام مهر تأییدی بر تجربیات تاریخی ملت ایران در برابر آمریکا است

, برجام مهر تأییدی بر تجربیات تاریخی ملت ایران در برابر آمریکا است, برجام مهر تأییدی بر تجربیات تاریخی ملت ایران در برابر آمریکا است,

شاهبیکی افزود: ما در مورد مذاکره با آمریکا، تجربیات تاریخی فراوان داریم که برجام مهر تأییدی بر آن‌ها بوده و به ما لزوم بهره‌گیری از تجربیات را یادآور شد.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اگر به فرض محال می‌خواستیم با آمریکایی‌ها مذاکره کنیم، هیچ‌وقت با این دولت مذاکره نمی‌کردیم اظهار کرد: مذاکره‌کردن با دولت وقیح و بی‌ادب ترامپ، بسیار غیرمنطقی است.

,

 

,

کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند بزرگ‌ترین خدمت را به آمریکا کرده‌اند

, کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند بزرگ‌ترین خدمت را به آمریکا کرده‌اند, کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند بزرگ‌ترین خدمت را به آمریکا کرده‌اند,

امام جمعه خوسف گفت: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، بزرگ‌ترین خدمت را به آمریکا کرده‌اند زیرا مذاکره برای آنان یک پیروزی به حساب می‌آید.

,

 

,

شاهبیکی افزود: ما باید به توان داخلی تکیه کنیم تا بتوانیم تحریم‌ها را بی‌اثرکنیم و این معنیش این نیست که تنها باید به سیاست‌های داخلی تکیه کرد بلکه اتفاقا باید در عرصه سیاست‌های خارجه بسیار فعال باشیم و فعالیت‌های مضاعف لازم داریم اما باید از دیفرانسیل ظرفیت‌های وجودیمان بیشتر استفاده کنیم و بدانیم که مذاکره با آمریکا راه رهایی از مشکلات نیست و برعکس ما را به عقب می‌اندازد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه