اخبار داغ

زلزله ۴.۷ ریشتری «کلاته‌‏خیج» سمنان را لرزاند

زلزله ۴.۷ ریشتری «کلاته‌‏خیج» سمنان را لرزاند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله ۴.۷ ریشتری دقایقی پیش کلاته‏‌خیج در استان سمنان را لرزاند و هم‌اکنون تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله ۴.۷ ریشتری دقایقی پیش کلاته‏‌خیج در استان سمنان را لرزاند و هم‌اکنون تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احمد طاهری اظهار داشت: زمین‏‌لرزه نسبتاً بزرگی دقایقی پیش حوالی شهر کلاته‏‌خیج از توابع استان سمنان را لرزاند؛ ولی هنوز از خسارت‌های مالی و جانی آن خبری در دست نیست.

,

وی ادامه داد: این زمین‏لرزه در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه پیش از ظهر امروز به وقت محلی با بزرگای ۴.۷ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین رخ داده است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: این زمین‌لرزه در موقعیت جغرافیایی با عرض شمالی ۳۶.۸۴ درجه و طول شرقی ۵۵.۲۲ درجه ثبت شده است.

,

طاهری با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است، گفت: این زلزله در ۲۰ کیلومتری کلاته‌‏خیج، ۲۱ کیلومتری رامیان گلستان و ۲۷ کیلومتری نوده خاندوز گلستان رخ داده است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: نیرو‌های مدیریت بحران استان سمنان هم‌اکنون در حال بررسی ابعاد این زمین‌لرزه هستند و اطلاعات تکمیلی تا دقایقی دیگر اطلاع‌رسانی می‌شود.

,

وقوع این زمین‌لرزه را شبکه لرزه‌نگاری سمنان وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تأیید کرده است.

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه