اخبار داغ

معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

طلب 200 میلیارد تومانی تامین اجتماعی از شرکتها و ارگانهای دولتی در استان زنجان

طلب 200 میلیارد تومانی تامین اجتماعی از شرکتها و ارگانهای دولتی در استان زنجان
معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ‏ از طلب 200 میلیارد تومانی تامین اجتماعی از شرکتها و ارگانهای دولتی در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه دو بیمارستان در استان زیر نظر تامین اجتماعی فعالیت دارند، اظهار کرد: بیمارستان امام حسین(ع) با 142 تخت و بیمارستان امید ابهر با 78 تخت در اختیار بیمه شدگان ما قرار دارد و علاوه بر این چهار درمانگاه در زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به فعالیت پلی کلینیک تخصصی در زنجان ابراز کرد: هزار نفر پرسنل در زیر مجموعه ما قرار دارند که در حوزه خدمت رسانی در بخش درمان تامین اجتماعی فعالیت دارند.

,

معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت‌های اعتباری با مشکلاتی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: در استان زنجان نزدیک به 200 میلیارد تومان طلب از شرکتها، کارخانجات و ارگانهای دولتی داریم که تا به امروز محقق نشده است.

,

وی با اشاره به اینکه با وجود محدودیت‌های منابع برنامه‌های توسعه‌ای را ادامه داده‌ایم، عنوان کرد: سال گذشته اورژانس بیمارستان امید ابهر را منطبق با استانداردهای موجود جهانی تجهیز و به بهره برداری رساندیم.

,

عابدی با اشاره به طرح ارتقا هتلینگ افزود: هدف این طرح ارتقا شرایطی که بیمار در بیمارستان بستری بوده و نیاز به خدمات دارد که طبق این طرح باید در حد یک هتل سه ستاره خدمات ارائه شود.

,

وی با بیان اینکه این طرح در بیمارستانهای امام حسین(ع) و امید ابهر اجرا شده و ادامه دارد، گفت: در سال 97 طرح ارتقا هتلینگ را ادامه خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه