اخبار داغ

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی مطرح کرد

افزایش سن ازدواج در خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌ها/ مسئولان زمین جهت ساخت مجتمع 100 واحدی برای اسکان رایگان دو ساله زوجین واگذار کنند

افزایش سن ازدواج در خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌ها/ مسئولان زمین جهت ساخت مجتمع 100 واحدی برای اسکان رایگان دو ساله زوجین واگذار کنند
مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی گفت: از مسئولان می‌خواهیم تا زمینی را در اختیار ما قرار دهند تا با کمک خیرین یک مجتمع 100 واحدی برای زوجینی که ازدواج می‎‌کنند، ساخته شود و به مدت 2 سال به صورت رایگان در آن زندگی کنند همچنین ساخت سالن استاندارد بر مبنای فرهنگ ایرانی و اسلامی تا به صورت رایگان در اختیار جوانان استان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا نخعی‌پور مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که شاکله اصلی مجمع خیرین ازدواج آسان شکل گرفته و از همان زمان برنامه‌هایی به صورت غیررسمی داشته اما درصدد کسب مجوز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,  محمدرضا نخعی‌پور مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که شاکله اصلی مجمع خیرین ازدواج آسان شکل گرفته و از همان زمان برنامه‌هایی به صورت غیررسمی داشته اما درصدد کسب مجوز بوده است.,

 

,

وی افزود: در 22 مردادماه جاری مجمع خیرین ازدواج آسان پروانه فعالیت خود را با شماره ثبت 449 از معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی دریافت کرد.

,

 

,

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی گفت: بایستی مسئولان سازمان‌های مردم‌نهاد را بازوی خود بدانند و روند صدور مجوز از جمله استعلامات را تسهیل کنند چراکه سازمان‌های مردم‌نهاد از خیرین و فرهیختگان جامعه هستند و همه توان خود را به این امر مهم اختصاص می‌دهند.

,

 

,

نخعی‌پور عنوان کرد: موضوع مجمع خیرین ازدواج آسان ازدواج و تحکیم بنیان خانواده است.

,

 

,

وی با بیان این‌که مجمع‌های زیادی با عناوین مختلفی وجود دارند، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم مجمع عالی خیرین راه‌اندازی شود و آن مجمع کارشناسی کند و تصمیم بگیرد که اکنون نیاز استان خراسان جنوبی در چه حوزه‌ای است و کمک‌های خیرین در چه مورد صرف شود.

,

 

,

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی با بیان این‌که مجمع خیرین ازدواج آسان یک نگاه زیرساختی و کلان به ازدواج دارد، بیان کرد: نگاه اصلی مجمع خیرین ازدواج آسان، ارتقای سطح معنوی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده است و تنها نگاه اقتصادی به آن ندارد هرچند یکی از برنامه‌های آن تأمین جهیزیه برای افراد بی‌بضاعت است.

,

 

,

نخعی‌پور گفت: قطعا یکی از برنامه‌ها در حوزه آموزش خواهد بود که بایستی در جهت رفع معضلاتی که در ازدواج وجود دارد از جمله چشم و هم‌چشمی و الگوگرفتن از زندگی غرب وجود دارد و منجر به عدم تمایل جوان به ازدواج و همچنین افزایش سن ازدواج می‌شود، فرهنگ‌سازی شود.

,

 

,

وی یادآور شد: سن ازدواج در خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌ها افزایش پیدا کرده و عامل اصلی آن بحث اقتصادی است اما باید فرهنگ‌سازی شود و ازدواج آسان به خانواده‌ها آموزش داده شود و یک‌سری سنت‌شکنی‌ها را در ازدواج آسان اجرا کنیم و این را باید از خودمان شروع شود چراکه زمانی حرف شخص اثر می‌گذارد که خود آن شخص عامل آن کار باشد.

,

 

,

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی گفت: از مسئولان می‌خواهیم تا زمینی را در اختیار ما قرار دهند تا با کمک خیرین یک مجتمع 100 واحدی برای زوجینی که ازدواج می‌کنند، ساخته شود و به مدت 2 سال به صورت رایگان در آن زندگی کنند همچنین ساخت سالن استاندارد بر مبنای فرهنگ ایرانی و اسلامی تا به صورت رایگان در اختیار جوانان استان قرار گیرد.

, ,

 

,

نخعی‌پور ادامه داد: در بحث تحکیم بنیان خاونواده در برگزاری کارگاه‌ها و اردوهای آموزشی از اساتید مجرب کشور استفاده خواهد شد.

,

 

,

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که در این مجمع هیچ سودآوری و آورده‌ای برای اعضای مجمع ندارد از اصحاب رسانه می‌خواهیم با استفاده از احادیث نابی که در مورد ازدواج آسان وجود دارد و بر مردم نیز اثر دارد در این امر به ما کمک کنند.

,

 

,

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی بیان کرد: تلاش مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی این است که در شهرستان‌ها نیز دفتر مجمع خیرین داشته باشد تا از توان خیرین شهرستان نیز استفاده شود.

,

 

,

نخعی‌پور عنوان کرد: دستگاه‌هایی که متولی امر ازدواج و فرهنگ‌سازی تحکیم بنیان خانواده هستند باید یک هم‌افزایی و همکاری جهت توسعه ازدواج آسان با هم داشته باشند.

,

 

,

وی یادآورشد: هر کس به هر نحوی می‌تواند در این حوزه به مجمع کمک کند تا شاهد افزایش طلاق و سن ازدواج نباشیم و ازدواج جوانان تسهیل پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه