اخبار داغ

در اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر منطقه‌ای تمدار بیت اردل؛

برترین سراینده‌های شعر گویشی کشور تجلیل شدند+تصاویر

برترین سراینده‌های شعر گویشی کشور تجلیل شدند+تصاویر
برترین‌های دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای شعر گویشی «تمدار بیت» مناطق زاگرس نشین کشور، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و شاعران در سالن مهرگان اردل تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز،اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر منطقه‌ای تمدار بیت عصر  دیروز ساعت 18 با حضور شاعرانی از هشت استان زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ایلام و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن مهرگان شهرستان اردل برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

در بخش آیینی این جشنواره، فاطمه احمدی از خوزستان، همایون قاسمی ، علی پارسه و سید مریم موسوی از خوزستان، اقبال طهماسبی از اردل مقام‌های برتر را به دست آوردند.

, .,

همچنین مهشید شرافی زاده و هادی قنبری از لردگان، حمید رضا میرعلایی از شهرستان اردل  و پریسا کیانی از خوزستان مقام‌های برتر بخش آزاد این جشنواره را کسب کردند.

, مقام‌های برتر بخش آزاد این جشنواره را کسب کردند,

برگزیدگان، علاوه بر لوح تقدیر و جایزه نقدی، تندیس کبک طلایی جشنواره را دریافت نمودند.

, .,

حمزه موسایی و خسرو محمدی از کوهرنگ و رامین طهماسبی از  شهرستان اردل هم قابل تقدیر شناخته شدند.

, .,

گفتنی است: 461 اثر از 132 شاعر از 8 استان شامل اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، فارس، ایلام و چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

, 461, 132, 8, .,

این جشنواره در بخش شعر‌های آئینی با موضوعات انتظار، ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، عفاف و حجاب، امام رضا (ع) و حمایت از کالای ایرانی و در بخش آزاد با اولویت آداب و سنن اقوام بختیاری برگزار شده است.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه