اخبار داغ

با همکاری بانک انصار و کمیته امداد؛

وام جهیزیه به 200 مددجو در قزوین پرداخت می‌شود

وام جهیزیه به 200 مددجو در قزوین پرداخت می‌شود
با همکاری بانک انصار و کمیته امداد به 200 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین سه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین صبح امروز(پنج شنبه) در نشست مشترک با جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان راهکاری افزایش خدمت به نیازمندان را در همکاری مشترک بررسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


مجید مؤمنی، با تقدیر از همکاری بسیج در خدمت به محرومان بیان کرد: یکی از نیازهای مددجویان تحت حمایت جهیزیه است از این رو با همکاری مشترک میان بانک‌های مختلف و دستگاه‌های خدمت رسان تلاش می‌کنیم این مشکل را رفع کنیم. 

وی ادامه داد: با همکاری بانک انصار و کمیته امداد به 200 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین سه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود که کارت یارانه مددجو ضامن این تسهیلات خواهد بود. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: در کنار این تسهیلات یک میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام (ره) و 500 هزار تومان از سوی بانک انصار به صورت کمک بلاعوض نیز به این 200 مددجو پرداخت می‌شود تا برای تهیه جهیزیه اقدام کنند.

وی با اشاره به توجه به مضووع اشتغال و توانمندسازی در کمیته امداد اعلام کرد: در زمینه مسکن نیز به دنبال حل مشکل نیازمندان هستیم که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری بخش اعظم و قابل توجهی از مددجویان به لحاظ مسکن مشکلشان رفع شود. 

مؤمنی ابراز کرد: برنامه کمیته امداد استان قزوین برای سال جاری واگذاری 425 واحد مسکونی به مددجویان است که در صورت همکاری دستگاه‌های مختلف و بانک‌های عامل تا پایان سال یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت در واقع تلاش می‌کنیم برنامه سه ساله مسکن را در یک سال اجرایی کنیم. 

در ادامه جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: همه دستگاه‌های نظام موظف به خدمت به مردم هستند و از نهادها و دستگاه‌های منتسب به نظام و امام (ره) توقع بیشتری می‌رود تا کار جهادی انجام دهند. 

عباس برزگر عنوان کرد: هدف ما فقط انجام کار سازمانی نیست چرا که به تجربه ثابت شده کار جهادی همیشه جوابگو بوده است. 

وی بیان کرد: توقع مردم از نظام خدمت به مردم است و قطع یقین اگر در بسیج، سپاه و کمیته خدمت جهادی و تکلیف مدار را استمرار دهیم بسیاری از مشکلات مناطق محروم برطرف می‌شود. 

در ادامه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین و رئیس بسیج سازندگی در خصوص همکاری برای ارتقای خدمت به نیازمندان به خصوص ایجاد اشتغال و ساخت و تعمیر مسکن در مناطق محروم پیشنهادهایی ارائه کردند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه