اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

تلاش می‌کنم به جای نشستن در اتاق ریاست، در وسط میدان باشم/ 60 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم

تلاش می‌کنم به جای نشستن در اتاق ریاست، در وسط میدان باشم/ 60 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تلاش می‌کنم به جای نشستن در اتاق ریاست، شخصا از بیمارستانها و مراکز درمانی بازدید کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد شفافیت در بخش‌های مختلف کشور گفت: رسانه‌ها با انعکاس شفاف و صادقانه خدمات، دستاوردها و نیز نواقص و چالش‌های بخش سلامت استان می‌توانند به ارتقای سطح کیفی این بخش کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه حضور میدانی مدیران در بخش‌های مختلف این دانشگاه بویژه بیمارستانها و مراکز درمانی نقش مهمی در رفع مشکلات دارد افزود: از زمان آغاز مسئولیت جدیدم در دانشگاه علوم پزشکی سمنان تلاش کردم به جای نشستن در اتاق ریاست، شخصا از مراکز درمانی بازدید کنم چراکه معتقدم اطلاع از برخی چالش‌ها از طریق بوروکراسی اداری ممکن نیست.

,

دانایی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد و تثبیت سلامت روان جامعه اظهار کرد: از آنجا که عموم مردم با بخش سلامت ارتباط مستقیم دارند حفظ سلامت روان جامعه در کنار تلاش برای ارتقای سلامت جسم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

,

وی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال تغییر معاونین این دانشگاه نیز گفت: ممکن است به تبع شرایط، تغییراتی در برخی معاونت‌ها رخ دهد که این موضوع در طی فرآیند مشخص خواهد شد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه به اشاره به بدهی 60 میلیارد تومانی بیمه‌ها به این دانشگاه تصریح کرد: حدود 70 درصد از این بدهی‌ها به سازمان تامین اجتماعی مربوط می‌شود که امیدواریم مسئولان این سازمان نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

,

دانایی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت در خصوص نحوه ادامه طرح تحول سلامت باتوجه به نوسانات اقتصادی اخیر نیز گفت: باتوجه به تاکیدات وزیر محترم بهداشت، طرح تحول سلامت با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم منابع مالی این طرح  نیز دچار مشکل نشود.

,

وی افزود: تلاش مدیران عالی وزارت بهداشت بر آن است تا در صورت بروز محدودیت در منابع مالی، این محدودیت‌ها را از محل صرفه‌جویی در هزینه‌ها جبران کنند تا ارائه هیچ‌یک از خدمات طرح تحول سلامت با مشکل مواجه نشود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بخش پایانی این نشست با اشاره به استقرار هلی‌کوپتر اورژانس در بیمارستان کوثر سمنان اظهار کرد: خوشبختانه یک فروند بالگرد اورژانس از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اختصاص یافت که این اتفاق، افزایش سرعت ماموریت‌های اورژانس در استان را به دنبال خواهد داشت.

,

دانایی از وجود تمام تجهیزات مورد نیاز اورژانس در این بالگرد خبر داد و گفت: خلبانان این بالگرد نیز در سمنان مستقر شده‌اند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ماموریت خود را انجام دهند. 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه