اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا نیست/ دولت به صورت فراجناحی به کارشناسان اقتصادی بها دهد/ ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی است

هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا نیست/ دولت به صورت فراجناحی به کارشناسان اقتصادی بها دهد/ ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی است
امام جمعه فردوس با بیان این‌که بیشترین علت وضع نابسمان اقتصادی امروز، ناشی از مدیریت ناکارآمد و عدم مشاوره با کارشناسان اقتصادی است گفت: دولت به صورت فراجناحی به کارشناسان اقتصادی بها دهد و نقدپذیر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا‌ بابایی امام‌ جمعه‌ فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم، حاوی مطالب مهم و راه‌گشایی بود که ایشان راه‌کار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را نگاه به درون و یأس از دشمنان مطرح کردند و فرمودند ما هیچ مشکل لاینحلی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا‌ بابایی امام‌ جمعه‌ فردوس در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، گفت: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم، حاوی مطالب مهم و راه‌گشایی بود که ایشان راه‌کار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را نگاه به درون و یأس از دشمنان مطرح کردند و فرمودند ما هیچ مشکل لاینحلی نداریم.,

 

,

هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا نیست

, هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا نیست, هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا نیست, هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا نیست,

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما می‌توانیم با استفاده از نیروهای توانمند داخلی و با مشورت سران سه قوه و مردم، مشکلات را حل کنیم و مذاکره با آمریکا هیچ نقشی ندارد و از اول هم مذاکره اشتباه بود.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: اکنون می‌دانیم که هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا نیست و باید روی پای خودمان بایستیم و خودمان مشکلات اقتصادی‌مان را حل کنیم.

,

 

,

بابایی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی این امیدواری را به ملت دادند که ان‌شاءالله با همت مردم و تلاش دولت، از مشکلات اقتصادی رها می‌شویم.

,

 

,

اقرار مسئولان به اشتباهاتشان

, اقرار مسئولان به اشتباهاتشان, اقرار مسئولان به اشتباهاتشان, اقرار مسئولان به اشتباهاتشان,

وی اظهار کرد: مسئولان تاکنون کوتاهی‌های زیادی کرده‌اند و خودشان هم به این موضوع اقرار می‌کنند که اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کرده بودند، به این گرفتاری شدید امروز دچار نمی‌شدیم.

,

 

,

دولت به صورت فراجناحی به کارشناسان اقتصادی بها دهد

, دولت به صورت فراجناحی به کارشناسان اقتصادی بها دهد, دولت به صورت فراجناحی به کارشناسان اقتصادی بها دهد, دولت به صورت فراجناحی به کارشناسان اقتصادی بها دهد,

امام جمعه فردوس گفت: اکنون که مسئولان به اشتباهشان پی برده‌اند، امیدواریم که از این پس شاهد تغییراتی از جمله استفاده از کارشناسان داخلی حتی کسانی که در دولت نیستند، باشیم.

,

 

,

بابایی تصریح کرد: هرکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری می‌توانند در کنار دولت باشند زیرا مسلما کاندیداهایی که در انتخابات ریاست جمهوری بوده‌اند، هرکدام یک نظریه اقتصادی داشته‌اند و کمک خوبی برای دولت محسوب می‌شوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بیشترین علت وضع نابسمان اقتصادی امروز، ناشی از مدیریت ناکارآمد و عدم مشاوره با کارشناسان اقتصادی است که امیدواریم پس از سفارش مقام معظم رهبری، دولت به کارشناسان اقتصادی بها داده و با مشاوره و نظرسنجی بتواند مشکلات را حل کند.

,

 

,

امام‌ جمعه ‌فردوس گفت: در حال حاضر درکشور شاهد مدیریت قوی نیستیم و متأسفانه بیشترِ مسئولان، مُسن هستند و از جوانان و کارشناسان استفاده نشده که باید تغییری در هیئت دولت و تیم اقتصادی انجام شود تا راه‌کارهایی برای برون‌رفت از وضع اقتصادی موجود پیدا کنیم.

,

 

,

باید با دقت و سرعت با مفسدان اقتصادی برخورد شود

, باید با دقت و سرعت با مفسدان اقتصادی برخورد شود, باید با دقت و سرعت با مفسدان اقتصادی برخورد شود, باید با دقت و سرعت با مفسدان اقتصادی برخورد شود,

بابایی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مسائل ارز در کشور ناشی از دو عامل است. یکی کسانی که ارز را در اختیار مردم گذاشتند و دیگری کسانی که این ارز را گرفتند و ما دنبال کسانی هستیم که این ارز را گرفته‌اند در حالی که باید بیشتر به دنبال کسانی باشیم که این ارز را بی‌رویه و بدون مجوز در اختیار مردم گذاشته و باعث شده‌اند که نقدینگی در کشور فراوان شود و برای جذبش دچار مشکل شویم.

,

 

,

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: باید با دقت و سرعت با مفسدان اقتصادی برخورد شود تا مردم بدانند که در کشور قانون حکم‌فرما است اما متأسفانه تاکنون برخورد مناسبی با مفسدان اقتصادی نشده و ما امیدواریم با توجه به استفتا از رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخ ایشان، در این امر تسریع شود و واقعا مفسدان به سزای اعمال‌شان برسند و مردم برخورد قوه قضاییه را با مفسدان مشاهده کنند.

,

 

,

دولت از حمایت مقام معظم رهبری حداکثر استفاده را داشته باشد

, دولت از حمایت مقام معظم رهبری حداکثر استفاده را داشته باشد, دولت از حمایت مقام معظم رهبری حداکثر استفاده را داشته باشد, دولت از حمایت مقام معظم رهبری حداکثر استفاده را داشته باشد,

امام جمعه فردوس گفت: حمایتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت داشتند و مخالفت از نظریه کنار رفتن دولت، بسیار بجا بود و دولت باید از این حمایت مقام معظم رهبری حداکثر استفاده را کرده و از نامه‌ای که از سوی کارشناسان اقتصادی به وی ارسال شده، به صورت فراجناحی برای حل مشکل از همه کارشناسان اقتصادی استفاده کند و نقدپذیر باشد و تا زمانی که از عقل جمعی استفاده نشود، حل مشکلات اقتصادی جامعه امکان‌پذیر نخواهد بود.

,

 

,

بابایی افزود: اگر معیشت مردم تأمین نشود، آرامش ندارند و در خانواده‌ها باتوجه به هزینه‌های تحصیل و ازدواج فرزندانشان و مسائل مسکن نگرانی به وجود می‌آید.

,

 

,

مسئولان قدر مردم را بدانند

, مسئولان قدر مردم را بدانند, مسئولان قدر مردم را بدانند, مسئولان قدر مردم را بدانند,

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله دولت بتواند باکمک کارشناسان اقتصادی و حمایت مردم و مقام معظم رهبری، مسئله معیشت مردم را حل کند.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی‌ها از جمله 22 بهمن و روز قدس نشان داده‌اند با وجود همه مشکلات اقتصادی، همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند بنابراین مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در حل مشکلات اقتصادی بکوشند.

,

 

,

بابایی افزود: مردم، فشار اقتصادی و حتی فقر را تحمل می‌کنند اما تبعیض را نه. اما متأسفانه در مسائل اقتصادی کشور شاهد تبعیض هستیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: در کشور افرادی را می‌بینیم که گاهی برای یک وام ازدواج دچار مشکل می‌شوند و وام به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد و در کنار آن‌ها افرادی را می‌بینیم که بدون ضامن و پشتوانه می‌توانند وام با درصد سود بسیارکم بگیرند.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: لازم است قانون برای همه مساوی اجرا شود تا مردم بتوانند از اقتصاد کشور بهره ببرند، اشتغال رونق پیدا کند وکارخانجاتی که نیمه‌تعطیل است، به چرخه تولید برگردد.

,

 

,

بابایی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی مکرر فرمودند مردم به انقلاب اسلامی وفادار هستند و باید قدرشان را بدانیم و مشکل اقتصادی جامعه ما درمدیریت است و اگر مدیران مؤفق، مقتدر و جهادی به صحنه بیایند، با توجه به این‌که مردم همیشه حامی نظام بوده‌اند، مشکلات حل می‌شود.

,

 

,

ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی است

, ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی است, ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی است, ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی است,

وی گفت: سیاه‌نمایی و این‌که بگوییم دولت از دست رفته و کار تمام است و دیگر قابل اصلاح نیست، باعث می‌شود مردم نسبت به آینده انقلاب ناامید شوند.

,

 

,

امام جمعه فردوس اظهار کرد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه سخنرانی‌ها، مردم را امیدوار می‌کنند و می‌گویند آینده برای ما و مشکلات قابل حل است.

,

 

,

بابایی افزود: ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی است و باید امید را در دل‌های مردم زنده نگه‌داشت و با کار و تلاش جهادی، امیدواری‌ها را به عمل مبدل سازیم.

,

 

,

دولت پذیرای انتقادهای سازنده باشد

, دولت پذیرای انتقادهای سازنده باشد, دولت پذیرای انتقادهای سازنده باشد, دولت پذیرای انتقادهای سازنده باشد,

وی اظهار کرد: دولت باید پذیرای انتقادهای سازنده باشد اما گاهی انتقادها، سیاه‌نمایی است و هیچ راهی برای برون‌رفت از آن‌ها وجود ندارد. بنابراین انتقاد سازنده قابل قبول اما سیاه‌نمایی و ناامیدکردن مردم قابل پذیرش نیست.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: مخالفان انقلاب اسلامی در پی جداکردن مردم از انقلاب هستند و یکی از راه‌های جداکردن مردم، ناامیدکردن آن‌ها نسبت به آینده است که باعث ایجاد رخوت و سستی در دل مردم به خصوص جوان‌ها شده و سرعت پیشرفت جامعه کند می‌شود.

,

 

,

بابایی افزود: تجربه‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، جنگ تحمیلی، ترور و توطئه‌هایی که برای براندازی بوده در مجموع به ما ثابت کرد که آمریکا هیچ‌گاه خیر مردم ایران را نمی‌خواهد و جز به براندازی و تغییر نظام ما به چیز دیگری رضایت نمی‌دهد.

,

 

,

وی اظهار کرد: آمریکا از طرفی با تحریم پشت تحریم، ضد انقلاب بودنش را ثابت می‌کند و از طرف دیگر برای فریب مردم می‌گوید ما حاضر به مذاکره هستیم که مردم فکر کنند مقصر تحریم‌های پیش آمده، دولت است.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: در طول تاریخ، خیری از آمریکا ندیده‌ایم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید پا روی آمریکا گذاشته و فریادمان را بر سر آمریکا بکشیم و بدانیم، دشمن بزرگ است.

,

 

,

بابایی افزود: آمریکا به کشور ما و سایر کشورهای مسلمان مانند یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه خیانت‌های فراوانی کرده و دشمنی آمریکا با ملت مسلمان و اسلام اصیل، بر کسی پوشیده نیست و ما نباید به آمریکا نزدیک شویم و پای مذاکره با آن بنشینیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: با توجه به این‌که دوست و دشمن به سیاست‌های اقتصادی، برنامه‌ریزی و تدبیر مقام معظم رهبری اقرار کرده‌اند، لازم است مردم و مسئولان، خیرخواهی رهبر معظم انقلاب اسلامی را بپذیرند و طبق رهنمودهای ایشان عمل کرده و با وحدت‌کلمه پشت‌سر ایشان قرار گیرند تا مشکلات جامعه حل شود.

,

 

,

مسئولان حرکتی جهادی برای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند

, مسئولان حرکتی جهادی برای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند, مسئولان حرکتی جهادی برای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند, مسئولان حرکتی جهادی برای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند,

امام جمعه فردوس گفت: مسئولان وظیفه دارند حرکتی جهادی برای حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص مستضعفان که مورد‌ توصیه مقام‌ معظم‌ رهبری هستند داشته باشند که اگر معیشت مردم تأمین شود، مردم با امید بیشتر از نظام حمایت خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه