اخبار داغ

بخشدار مرکزی اردستان:

۱۰۰ طرح عمرانی در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

۱۰۰ طرح عمرانی در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود
بخشدار مرکزی، اردستان گفت: بالغ بر ۱۰۰طرح در هفته دولت با اعتباری حدود چهل و سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و کمک و پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی در هفته دولت افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ مهرداد باقری  پیش از ظهر امروز در نشست خبری در بخشداری مرکزی اردستان اظهار کرد: بالغ بر 100طرح در هفته دولت با اعتباری حدود چهل و سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و کمک و پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی در پنج دهستان بخش مرکزی اردستان افتتاح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: طرح های اجرایی شامل زیرسازی و آسفالت معابر، جدول گذاری، کانیو گذاری، اجرای فندانسیون ورزشگاه، روشنایی معابر، تجهیز پارک کودک، خرید و نصب وسایل ورزشی همچنین نصب و راه اندازی دوربین های امنیتی به منظور افزایش ضریب امنیت روستاها اجرا شده است.

,

بخشدار مرکزی اردستان گفت: طرح های اجرا شده در دهستان برزاوند شامل، سی و هشت هزار و 203 متر مربع زیر سازی و آسفالت با اعتبار هفت میلیارد و 800 میلیون ریال، فندانسیون ورزشگاه نیسیان بااعتبار 730 میلیون ریال  که 500 میلیون آن با پیگیری نماینده مجلس تامین شده، نصب و راه اندازی تعداد 9  دوربین حفاظتی با اعتبار 600 میلیون ریال و جدول و کانیو گذاری بطول پنج هزار و 90 متر با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شده است.

,

باقری تاکید کرد: طرح های اجرا شده در دهستان گرمسیر  شامل، سی و هشت هزار و 910 متر مربع زیر سازی و آسفالت معابر با اعتبار هفت میلیارد و 600 میلیون ریال، جدول و کانیو گذاری معابر بطول شش هزار و 860 متر با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون ریال، نصب روشنایی معابر به میران 600 متر و اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون ریال و اجرای فندانسیون ورزشگاه روستای موغار با اعتبار 730 میلیون ریال که 500 میلیون ریال آن با پیگیری نماینده مجلس تامین گردیده است.

,

باقری با بیان اینکه در دهستان علیا سه طرح زیر سازی و آسفالت معابر بطول هجده هزار و 200 متر مربع با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده، تصریح کرد: جدول و کانیو گذاری به طول دو هزار و 600 منر با اعتبار 600 میلیون ریال و تجهیز پارک کودک روستای ماستبندی با هزینه یکصد میلیون ریال اجرا شده است.

,

بخشدار مرکزی اردستان تصریح کرد: فعالیت انجام شده در دهستان همبرات عبارتند از  زیر سازی و آسفالت معابر بطول چهار هزار و  500 متر مربع با هزینه نهصد میلیون ریال و دو هزار متر جدول و کانیو گذاری با اعتبار 500 میلیون ریال بوده است.

,

وی یادآوری کرد: همچنین  در دهستان کچو نیز چهار طرح شامل، سیزده هزار و 200 متر زیر سازی و آسفالت با اعتبار دو میلیارد و 600 میلیون ریال، جدول و کانیو گذاری و کانال آب بطول یکهزار و 750 متر و اعتبار 400 میلیون ریال، خرید وسایل ورزشی روستاهای هندوآباد و کچومثقال با اعتبار  270 میلیون ریال و رنگ آمیزی جدول خیابان هندوآباد با اعتبار 230 میلیون ریال و  همچنین زیرسازی و آسفالت روستاهای فاقد دهیاری با اعتبار دو میلیارد ریال ازجمله اقدام های انجام شده می باشد.

,

بخش مرکزی اردستان هشت هزار نفر جمعیت، 121 روستا، 40 شورا و 37 دهیاری دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه