اخبار داغ

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان خبرداد؛

تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب

تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب
مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان گفت: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان اقدام به تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام سید مجید نبوی در خصوص آخرین اقدامات مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در گفت وگو با صاحب نیوز، اظهار کرد: موسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان پیرو تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش در عرصه نوسازی و اعتلای پژوهش های دینی و اسلامی، با استفاده از روش ها و ابزارهای جدید، فعالیت خود را آغاز کرده و با سابقه 11 ساله ای که دارد، تا کنون موفق شده 15هزار کتاب شیعی را با 8 فرمت جهانی بر روی وب سایت خود قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: از ابتدای تأسیس مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان تا کنون، هزاران  کتاب شیعی را بر روی وب سایت مرکز به صورت رایگان بارگذاری کرده ایم.

,

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان افزود: پس از بارگذاری این تعداد از کتاب ها، اپلیکیشن اندروید این کتاب ها را نیز تهیه و ارائه کردیم، به گونه ای که افراد مختلف با مراجعه به نرم افزار بازار، می توانند این کتاب ها را به صورت رایگان دانلود کنند.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال تهیه نسخه ios کتاب های مورد نظر مرکز برای گوشی های آیفون هستیم تا کاربران این سیستم عامل ها نیز امکان دانلود و تهیه کتاب ها را داشته باشند.

,

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: پژوهشگران و محققان می توانند کتاب های مورد نظر را در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنند.

,

وی عنوان کرد: این منابع بر روی انواع گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و سیستم عامل های مختلف رایانه ای قابلیت استفاده دارند و در تمامی دنیا به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی قابل دریافت می باشند

,

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان اقدام به تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج نموده که با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب است.

,

وی افزود: این محصول از آن جهت که جامع ترین نرم افزار موجود برای حجاج می باشد، لذا از جهاتی با دیگر نرم افزار های موجود در بازار متفاوت است

,

وی در توضیح محتوای جامع ترین نرم افزار ویژه حج عنوان کرد: متن کامل مناسک و استفتائات ویژه حج از تمام مراجع معظم تقلید، تصاویر جدید و قدیم مکه مکرمه، متن ادعیه ویژه حج به همراه صوت، معرفی اماکن تاریخی مکه و مدینه، احادیث مرتبط با حج، آداب زیارت حرمین شریفه، پاسخ به شبهات و  با قابلیت جستجوی دقیق و پیشرفته در متون به صورت آنلاین و آفلاین است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه