اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی در سفر به سبزوار:

پروژه راه آهن سبزوار نیازمند177میلیارد تومان اعتبار است

پروژه راه آهن سبزوار نیازمند177میلیارد تومان اعتبار است
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اتمام و بهره برداری از پروژه راه آهن سبزوار به ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار عباس آخوندی ظهر امروز در سفر به سبزوار و بازدید از چندین طرح در حال ساخت حوزه راه و شهرسازی در شهرستان با حضور در محل پروژه راه آهن اظهارداشت: بهره برداری از پروژه راه آهن سبزوار به ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار ,

وزیر راه با بیان اینکه شرایط بودجه ای کشور در حال حاضرسخت است، تصریح کرد:متاسفانه این پروژه که از سال ۸۹ آغاز شده است تا سال 95 فاقد اعتبار لازم در بودجه سالانه بوده و این امر سبب میشد که تا سال 95 کار پروژه به صورت جدی ادامه پیدا نکند.

,

وی با بیان اینکه از سال 95 به بعد اعتبار مناسبی برای این پروژه در نظر گرفته شده بیان داشت: خوشبختانه شاهد پیشرفت مناسبی در این پروژه بوده ایم.

,

 آخوندی در ادامه با اشاره به اینکه درسال ۹۷ بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تخصیص داده شده است تاکید کرد:درحال حاضر زیر سازی ۳۰ کیلومتر از این خط به پایان رسیده است.

,

وزیر راه با اشاره به پشتیبان بودن سبزوار برای سه استان دیگر در حوزه بازآفرینی شهری افزود: پروژه های مناسب و قابل قبولی در سبزوار در دست اقدام است.

,

 

,

آخوندی به وسعت بالای مناطق حاشیه ای در سبزوار و همچنین بافت های فرسوده و قدیمی در شهر اشاره و عنوان کرد: بیش از 100پروژه بزرگ و کوچک در این حوزه نیز در دست اجرا است که با اتمام آنها خدمات مناسبی را به این مناطق ارائه خواهیم کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه