اخبار داغ

قرائت دعای عرفه در دانشگاه‌های مختلف

قرائت دعای عرفه در دانشگاه‌های مختلف
با نزدیک شده به روز نهم ذیحجه و روز عرفه دفاتر نهاد مقام معظم رهبری، تشکل‌ها و هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف خود را برای برگزاری یک مراسم معنوی باشکوه و قرائت دعای عرفه آماده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نزدیک شده به روز نهم ذیحجه و روز عرفه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تشکل‌ها و هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه های مختلف خود را برای برگزاری یک مراسم معنوی باشکوه و قرائت دعای عرفه آماده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان در دانشگاه تهران

,

بر همین اساس هم نوا با ضیوف الرحمن در صحرای عرفات، قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام علیرضا پناهیان برگزار خواهد شد.

,

این مراسم معنوی سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه از ساعت ۱۴ در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود و در حاشیه مراسم غرفه اندیشه و نشاط ویژه کودکان هم دایر خواهد شد.

,

گفتنی است ورود از درب‌های خیابان ۱۶ آذر و خیابان قدس دانشگاه تهران برای عموم مردم آزاد می‌باشد.

,

* برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در دانشگاه امام صادق (ع)

,

همچنین مراسم یادبود شهدای منا و حج دانشگاه امام صادق (ع) همراه با زمزمه دعای روح بخش عرفه ۳۰ مرداد در مسجد دانشگاه این دانشگاه برگزار می‌شود.

,

بر اساس این گزارش، دعای عرفه توسط حجت الاسلام میرلوحی قرائت و این مراسم از ساعت ۱۵ در مسجد دانشگاه آغاز می‌شود.

,

*  قرائت دعای عرفه در مسجد دانشگاه شریف توسط حجت‌الاسلام قاسمیان

,

همزمان با فرارسیدن نهم ذی‌الحجه و روز عرفه، روز دعا و استغفار، هیئت‌الزهرای مسجد دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای امام حسن علیه‌السلام در روز عرفه می‌کند. 

,

این مراسم نورانی با قرائت دعای عرفه توسط حجت‌الاسلام قاسمیان و با حضور عاشقان ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم‌السلام، سه شنبه سی‌ام مرداد ماه ساعت 15 در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

,

* برگزاری مراسم عرفه در دانشگاه های مختلف کشور

,

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم پرفیض دعای عرفه امسال در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و هزاران نفر از دانشجویان در سراسر کشور با شرکت در این مراسم از برکات آن بهره مند خواهند شد. دانشگاهیان برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری این مراسم می توانند به دفاتر نهاد در دانشگاه های خود مراجعه کنند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه