اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان:

الگوی ایثارگری فرزندان ما را بیمه می کند

الگوی ایثارگری فرزندان ما را بیمه می کند
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت:امروز تعداد زیادی درگیر مشکلات و معضلات جامعه شده اند و آنچه که امروز فرزندان ما را بیمه می کند الگوی ایثارگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم باشکوهی با حضور مدیرکل بنیاد شهید کرمان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل صدا وسیمای کرمان و جمعی از آزادگان استان در مجتمع تفریحی هزار دستان ماهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 
حمید ملانوری معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان در جمع آزادگان ضمن تبریک  اظهار داشت: تمامی صبر، مقاومت، علم و ادب ، شعور، ولایت مداری، درایت و همه صفات در وجود شما آزادگان جمع است.

,
,

 
وی گفت:  در دوران سخت اسارت با آن همه شکنجه و سختی آنچه در ذهن شما تداعی می کرد دفاع از نظام، کشور و ولایت بود.

,
,

 
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان افزود: امروز کشور ما در منطقه خاورمیانه یکی از کشورهای ابرقدرت نامبرده می شود.

,
,

 
ملانوری ادامه داد: آنچه امروز به این نظام قدرت داده است وجود شما آزادگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس است که برای سرافرازی کشورمان جانفشانی کردید.

,
,

 
وی عنوان کرد: شما افتخارکشور و میراث دار فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل فردا هستید.

,
,

 
ملانوری عنوان کرد: امروز تعداد زیادی درگیر مشکلات و معضلات جامعه شده اند و آنچه می تواند امروز فرزندان ما را بیمه کند الگوی ایثارگری است که باید در گفتمان ایثار و شهادت ، صبر و مشارکت جدی و حضور در صحنه های انقلاب  گفته شود و این صورت نمی گیرد مگر با گفتمانی که شما ایجاد کرده اید.

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه