اخبار داغ

کرانچار: فردا برای پیروزی به میدان می‌رویم

کرانچار: فردا برای پیروزی به میدان می‌رویم
سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: فردا برای پیروزی به میدان می‌رویم و هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کمیته ملی المپیک، زلاتکو کرانچار درباره دیدار فرداتیم ملی فوتبال امید مقابل کره شمالی در بازی‌های آسیایی - جاکارتا گفت: در مسابقه فردا فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم هر اقدامی که نیاز باشد برای این کار انجام می‌دهیم. با تماشای بازی این تیم فکر می‌کنم ما با کیفیت‌تر هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: باید در دیدار فردا مقابل کره شمالی مانند نیمه دوم مقابل عربستان باشیم و در گلزنی موثرتر عمل کنیم. باید طراوت بیش‌تری داشته باشیم؛ البته تغییراتی خواهیم داشت. به بازیکنانی که مقابل عربستان خسته هستند و زیاد دویده‌اند شاید استراحت بیش‌تری بدهیم؛ با توجه به طراوتی که بازیکنان جدید دارند از تعدادی از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. 

,

سرمربی تیم فوتبال امید تصریح کرد: باید هم بازی خوبی ارائه دهیم و هم در کارهای تاکتیکی و دوندگی لازم، عملکرد خوبی داشته با شیم. بازیکنانی که فردا به داخل زمین می‌روند قرار است با این دستورات پیش بروند و هرکدام از آن‌ها موظف به اجرای این دستورات هستند؛ باید روی کار تیمی حساب بازکنیم. 

,

کرانچار درباره انجام تمرینات در زمین گلف، گفت: با توجه به فاصله یک و نیم ساعته تا جاکارتا و زمان ۳ساعته رفت و برگشت عملا بازیکنان خسته می‌شدند، اما با زمین فعلی تنها ۱۰دقیقه فاصله داریم. برای بازی با عربستان برای ما مهم بود که بچه‌ها خسته نشوند. 

,

وی افزود: عملا باید هر ۲روز یکبار یک مسابقه را برگزار کنیم؛ بنابراین منطقی‌تر است تا تمرین ریکاوری را در جایی مانند این‌جا انجام دهیم. زمین گلف محیط واقعا خوبی دارد و به اندازه کافی از کیفیت لازم برای ریکاوری برخوردار است. 

,

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار فردا مقابل کره شمالی نسبت به عربستان تغییراتی خواهیم داشت یا نه؟ گفت: فردا ۳-۳-۴ بازی خواهیم کرد. همه را نمی‌توانیم تغییر دهیم. برخی از بازیکنان بازی خواهند کرد و برخی دیگر استراحت. تعدادی از بازیکنان نیمکت نیز ممکن است به ترکیب اصلی اضافه شوند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه