اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس:

یارانه 50 هزار میلیاردی دولت برای دلار 4200 تومانی

یارانه 50 هزار میلیاردی دولت برای دلار 4200 تومانی
حمیدرضا حاجی‌بابایی خطاب به رئیس جمهور گفت: یارانه‌ای که دولت برای 11 میلیارد دلار 4200 تومانی داده 50 هزار میلیارد تومان است، بودجه آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ «معلم انقلابی و استکبارستیزی»، با تأکید بر اینکه هیچ صنفی در کشور موثرتر از معلم و دانش‌آموز وجود ندارد، اظهار کرد: طی دوران دفاع مقدس و در شرایط حاضر مفتخریم که از اصولی به نام خدا، پیامبر(ص)، حضرت علی(ع)، حضرت فاطمه(س) و اهل بیت(ع) دفاع می‌کنیم که تمام‌شدنی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه خدا اراده کرده کسانی که برای خاطر او کار می‌کنند را کمک کند، گفت: امروز انقلاب حسینی، انقلاب اهل بیتی و انقلاب خدایی در معرض تهاجمات مختلف است، آمریکا کار خود را می‌کند و ما هم از این معبر آزمایش‌ها بدون شک عبور می‌کنیم.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما و رهبر ما در مسیری قرار گرفته‌ایم که باید از این معبر عبور کنیم حتی اگر این معبر در شب عملیات اتفاق می‌افتاد و چند نفر حاضر می‌شدند روی مین بروند و راه را باز کنند.

,

وی به نامه خود به رئیس مجلس اشاره کرد و افزود: در این نامه متذکر شدم رئیس مجلس فرمانده مجلس، رئیس جمهور فرمانده دولت و رئیس قوه قضائیه فرمانده قوه قضائیه است، کسانی که باید از روی مین عبور کنند تا معبر را باز کنند ابتدا این سه نفر هستند.

,

یارانه 50 هزار میلیاردی دولت به ارز 4200 تومانی/ بودجه آموزش و پرورش: 37 هزار میلیارد!

,

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه تا کی باید سوءمدیریت‌ها را در این کشور تحمل کنیم، ادامه داد: 35 میلیارد دلار ثبت سفارش با دلار 4 هزار و 200 تومان انجام شده که 11 میلیارد تومان آن عملیاتی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: یارانه‌ای که دولت برای 11 میلیارد دلار داده 50 هزار میلیارد تومان است، بودجه آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به کسری 14 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: یارانه‌ای که دولت به بخش عملیاتی ثبت سفارش‌ها اختصاص داد چه چیزهایی آوردند، چیزهایی که 70 درصد آنها اگر هیچ وقت هم نیاید نه به درد معلم و نه به درد مردم عادی می‌خورد.

,

وی با تأکید بر اینکه باید مشخص شود چه چیزهایی ثبت سفارش شده و یارانه به آنها پرداخت شده است، اظهار کرد: روشن و شفاف به مردم بگویید، ما که سینه سپر می‌کنیم و کارها را می‌گوییم تا کی این ندانم‌کاری‌ها باید ادامه یابد.

,

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سال‌هاست می‌گویم در نظام جمهوری اسلامی ایران وقتی کسی وزیر، وکیل و استاندار شد نباید کار اقتصادی کند، نباید کارخانه و شرکت داشته باشد، گفت: نتیجه عدم توجه به این موضوع می‌شود آنچه امروز می‌بینیم.

,

وی بیان کرد: همان موقع که در مجلس برخی عنوان کردند که باید رئیس جمهور را برداریم و ...، اولین کسی که علیه این موضوع نطق و سخنرانی داشت من بودم.

,

مطرح شدن برداشتن رئیس جمهور، بازی کردن در زمین دشمن است

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آن نطق گفتم بحث کنار گذاشتن رئیس جمهور مطرح نیست و این موضوع بازی کردن در زمین دشمن است، افزود: به رئیس جمهور رأی داده‌اند و باید وسط میدان بایستد، باید جلوی مردم بایستد و از روی مین عبور کند و ما نیز پشت سر او رد شویم.

,

وی با تأکید بر اینکه سوال از رئیس جمهور و استیضاح وزرا باید انجام شود، اما این مسائل حساب و کتاب دارد؛ ادامه داد: البته برخی وزرا باجناق و پشتیبان دارند و در امان می‌مانند، در حالی که در مجلس نباید در قضایا تعارف داشته باشیم و حریم ما، حریم نظام و انقلاب است.

,

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز در کشور نه مشکل دلار هست و نه مشکل ریال و منابع، بلکه مشکل مدیریتی داریم، خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: آقای رئیس جمهور، تیم اقتصادی شما ناتوان است یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند و برنامه آن هم موفق نبوده است.

,

وی با بیان اینکه امروز اصلاح‌طلب و اصولگرا معنی ندارد، انقلابی و غیر انقلابی مطرح است، اظهار کرد: امروز بحث انقلاب و دفاع از مردم مظلوم مطرح است، وقتی وضعیت فرهنگیان و معیشت آنها را می‌شنوم، خجالت می‌کشم که برخی می‌گویند، اینهایی که در این مورد می‌گویم پوپولیستی است.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس مصوب می‌کنیم 20 درصد افزایش حقوق‌های پایین را داشته باشیم، اظهار کرد: با حساب و کتاب و بررسی میانگین حقوق معلم باید 15 درصد افزایش می‌یافت اما چرا می‌شود 10 درصد که این درست نیست.

,

وی خواستار توجه دولت به فرهنگیان شد و گفت: امروز حق شما ادا نشده و این را قبول دارم اما از شما می‌خواهم تمام فضای مدارس را پر از عطر انقلاب، نظام و شهدا کنید؛ امروز فرهنگی در مدرسه از عطر انقلاب دفاع کند مهم است.

,

حرف مردم حق است اما نظام و انقلاب را از ندانم‌کاری مسؤولان جدا کنیم

,

حاجی‌بابایی بیان کرد: حرف مردم حق است اما نظام و انقلاب را از ندانم‌کاری مسؤولان جدا کنیم؛ رهبری هم از مسؤولان می‌خواهد جواب بدهند و همه این مهم را می‌خواهند.

,

وی با بیان اینکه روز اول با انقلاب پیمان بستیم که با هرکس که مفت‌خوری، ظلم و اشرافی‌گری کند و مسیر انقلاب را منحرف کند می‌ایستیم، افزود: ما با این انقلاب پیمان خون بسته‌ایم.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزی که همه در دنیا علیه ما هجمه می‌کنند معلم انقلابی می‌ایستد و از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کند، تصریح کرد: فرهنگیان می‌توانند زیباترین تصویر را از انقلاب و نظام در منظر مردم قرار دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه معبر ایجاد شده کوتاه‌مدت است و آمریکا توان ادامه این راه را برای چندماه ندارد، ادامه داد: سایر کشورها نیز همراهی نمی‌کنند؛ البته دو سه ماه آینده سخت‌تر از الان هم می‌شود چراکه داریم می‌رویم که از قله عبور کنیم و الان روی تپه‌های اول هستیم.

,

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: برخورد با اختلاس و تخلفات را حق می‌دانیم اما هوشیار باشیم برخی سیاه‌نمایی علیه نظام را دنبال می‌کنند.

,

انقلابی‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب دوران گذشته یکی شوند و جلوی این ظلم‌ها را بگیرند

,

وی با اشاره به وجود برخی شیطنت‌های سیاسی، یادآور شد: یک رگه‌های اشرافی‌گری و سیاسی در نظام وجود دارد و هدف آنها این است نارضایتی را بالا ببرند و نظام را به جایی برسانند که زانو بزند و در مقابل ترامپمذاکره کند، البته این آرزو را به گور می‌برند.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بعد از گذر از این معبر دست این افراد رو می‌شود، اظهار کرد: انقلابی‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب دوران گذشته یکی شوند و جلوی این ظلم‌ها را بگیرند و مردم نیز یکپارچه شوند.

,

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش انقلابی مهم است، گفت: آموزش و پرورش انقلابی یعنی مطیع رهبری، حمایت از خون شهیدان و مردم و جنگ برای عدالت، از فرهنگیان دفاع کنید چرا از فلان مسوول سیاسی دفاع می‌کنید.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه