اخبار داغ

واکنش ترامپ به سرمقاله مشترک صدها روزنامه آمریکایی

ترامپ:‌رسانه‌های آمریکایی با استفاده از آزادی خود «اخبار جعلی» پخش می‌کنند

ترامپ:‌رسانه‌های آمریکایی با استفاده از آزادی خود «اخبار جعلی» پخش می‌کنند
رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با سرمقاله مشترک صدها روزنامه این کشور و انتقاد گسترده از سیاست‌های ضدرسانه‌ای خود، رسانه‌های مخالف خود را به سوء استفاده از آزادی و پخش اخبار جعلی متهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ساعتی پس از انتشار خبر درخواست مشترک بیش از 300 روزنامه آمریکایی برای مقابله با رسانه‌ستیزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، وی در توئیتر به این ماجرا واکنش نشان داد و رسانه‌ها را به سوء استفاده از آزادی‌هایشان متهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 بیش از 300 روزنامه آمریکایی روز پنجشنبه برای مقابله با حملات متعدد رئیس‌جمهور این کشور به آزادی رسانه‌ها، سرمقاله‌هایی را درباره این موضوع منتشر کردند.

,

این فراخوان ابتدا با پیشنهاد روزنامه «بوستون گلوب» آغاز شد وسپس با پیوستن «نیویورک تایمز» و دیگر مطبوعات کوچک و بزرگ، گسترش پیدا کرد. هدف این سرمقاله‌ها، خنثی‌سازی توصیف ترامپ از برخی سازمان‌های رسانه‌ای به عنوان دشمن مردم آمریکا، است.

,

ترامپ در واکنش به انتقاد رسانه‌ها از سیاست رسانه‌ای خود، رو به رسانه آورد و با استفاده از صفحه شخصی خود در توئیتر، به رویارویی با مخالفان پرداخت.

,

ترامپ در پست توئیتری خود نوشته: «در میان آرزوهای من برای آمریکا، هیچ چیز به قوت آرزوی آزادی رسانه‌ها نیست. واقعیت این است که رسانه‌ها آزادند که هرچه می‌خواهند بگویند و بنویسند ولی بیشتر آنچه می‌گویند، اخبار جعلی است که یا در پی سیاست‌گذاری خاصی و یا صرفاً برای مشوش کردن افکار مردم منتشر می‌شوند. صداقت پیروز است.»

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه