اخبار داغ

توصیه‎هایی که امام جمعه اردبیل به ابتکار داشت

توصیه‎هایی که امام جمعه اردبیل به ابتکار داشت
امام جمعه اردبیل در دیدار با معاون ردیس جمهور گفت: انتظار ما از دولت این است که در امر پیشگیری از آسیب‌هایی که خانواده‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهد اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و به صورت جدی به این مسئله ورود پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اردبیل  با بان اینکه باید توانمندی زنان در جامعه شناسانده شود، اظهار داشت: حضور بانوان در مجامع جهانی برای معرفی ارزش‌های بانوان ایرانی  یک ضرورت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با توجه به توامندی های قشر بانوان جامعه ایران، یقینا بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانوان راهی برای نجات کشور در بسیاری از عرصه‌ها است.

,

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ارزش و جایگاه یک زن بسیار بالا است ولی متاسفانه برخی از قوانین مربوط به زنان در کشور عادلانه نیست که این مسئله نیازمند احصا و بررسی آن در ابعاد مختلف است که امیدواریم با شناسایی و حل مشکلات بتوانیم نقایص و نقاط ضعف موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

,

وی بر ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای بانوان به ویژه سرپرستان خانوار تاکید کرد و گفت:بی توجهیبه بانوان نان‌آور خانه زیان و آسیب‌های بسیاری را به دنبال دارد، لذا  انتظار می رود مسئولان و مدیران اجرایی توجه ویژه به اشتغال زنان سرپرست خانوار داشته باشند و آن را جزو برنامه های اساسی  خود قرار دهند.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل  موضوع کاهش طلاق و اعتیاد را دو مولفه اساسی و مهم در جامعه داست و بیان داشت:  انتظار ما از دولت این است که اهتمام ویژه‌ای در امر پیشگیری از آسیب‌هایی که خانواده‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهد، داشته باشد و به صورت جدی به این مسئله ورود پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه