اخبار داغ

سرپرست فرمانداری میاندورود خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره ملی مرکبات در میاندورود

برگزاری نخستین جشنواره ملی مرکبات در میاندورود
سرپرست فرمانداری میاندورود از برگزاری اولین جشنواره ملی مرکبات در شهرستان میاندورود در نیمه دو آبان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پنجشنبه شب جلسه‌ای با حضور محمدرضا غلامی سرپرست فرمانداری میاندورود، نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده اداره اقتصادی استانداری مازندران و تعدادی از تولیدکنندگان برتر مرکبات میاندورود برای هم اندیشی برگزاری جشنواره ملی مرکبات در دفتر فرمانداری میاندورود برگزار شد.

غلامی در این جلسه اظهار کرد: میاندورود دارای بیشترین سطح زیر کشت مرکبات و سابقه طولانی کشت مرکبات را دارد و هچنین بیشترین عملکرد در واحد سطح را دارد.

وی بیان کرد: براساس اهداف دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار با هدف برندسازی و توسعه صادرات و طبق فرمایشات رهبری در حمایت از تولید ملی، اولین جشنواره ملی مرکبات با شعار تولید، کیفیت و صادرات در نیمه دوم آبان در شهرستان میاندورود با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری میاندورود خاطرنشان کرد: میاندورود سالانه 200 هزار تن انواع مرکبات تولید می شود و همچنین 20 واحد سورتینگ در شهرستان وجود دارد.

غلامی تصریح کرد: مرکبات میاندورود به کشور روسیه دیگر کشورهای همسایه صادر می شود و همچنین در سال جاری 500 تن هلو از میاندورود به کشور روسیه صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه