اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان؛

ایران اجازه سلطه امریکا بر سوریه و عراق را نداد

ایران اجازه سلطه امریکا بر سوریه و عراق را نداد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، گفت: عده ای می‌گویند انقلاب چه کاری انجام داده در حالی که همین استقلال کنونی جمهوری اسلامی به برکت انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 25 شهید دهستان علیا در مسجدالنبی روستای ومکان اردستان اظهار کرد: بهترین چیزی که انسان را به خدا نزدیک می کند و وسیله رسیدن به خداست، ایمان به خدا و رسول خداست و بعد از آن جهاد در راه خدا است که خیلی مهم خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: جهاد در راه خدا همچون قله ای است که انسان باید به آن برسد تا پیروز شود و خیلی ها هم موفق نخواهند شد، که شهدا به آن قله اسلام رسیده اند و موفق شده اند.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: شهدا جان دادند که حکومت اسلامی برپا باشد و ما اکنون در امنیت زندگی کنیم؛ پس باید قدردان این جان فشانی ها بود و اگر در زمان کنونی هم شهدای مدافع حرم نبودند امنیت و عزتی به این معنا نداشتیم.

,

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که آمریکا می‌خواهد همه دنیا تحت سلطه آن ها باشد، تصریح کرد: آن ها می‌خواستند سوریه را بگیرند ولی جمهوری اسلامی اجازه نداد و اگر ایران نبود هم سوریه و هم عراق شکست خورده بودند.

,

وی همچنین در ادامه به تبلیغات دشمن در فضاهای مجازی مبنی بر عدم کارایی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری جز جمهوری اسلامی نتوانسته با این حجم تحریم و مشکلات دوام بیاورد و این خود موجب عصبانیت بیشتر دشمن شده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تأکید کرد: عده ای می‌گویند انقلاب چه کاری انجام داده در حالی که همین استقلال کنونی جمهوری اسلامی به برکت انقلاب است و برای نمونه کشوری مثل ژاپن با وجود پیشرفت های اقتصادی که داشته است تحت سلطه آمریکا است و حتی ارتش برای خود ندارد.

,

آیت الله طباطبایی نژاد به صحبت های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با ایران اشاره کرد و افزود: روز بعد از این اظهارات، وزیر امور خارجه آمریکا ۱۲ شرط از جمله این که ایران دست از انقلابی گری بردارد، ارتش را بررسی کنند و برای ابد هسته ای را کنار بگذارند بود و نباید باور کرد که آمریکا حاضر هست با ایران مذاکره کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه