اخبار داغ

در دومین روز سفر وزیر فرهنگ به زنجان مطرح شد؛

استقرار ستاد جنگ روانی در خزانه داری آمریکا/فشارهای روانی و اقتصادی علیه نظام اسلامی افزایش یافته است

استقرار ستاد جنگ روانی در خزانه داری آمریکا/فشارهای روانی و اقتصادی علیه نظام اسلامی افزایش یافته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ستاد جنگ روانی در خزانه آمریکا مستقر است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ارتباط و مذاکره با ایران است از اینرو سعی می کنند تا فشارهای روانی و اقتصادی را برعلیه ایران بیشتر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،; سیدعباس صالحی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: استان زنجان از فرصت ها و قوت های بسیاری برخوردار بوده و میزان آسیب های اجتماعی در این استان پایین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از موج رسا،, موج رسا, ;,  سیدعباس صالحی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: استان زنجان از فرصت ها و قوت های بسیاری برخوردار بوده و میزان آسیب های اجتماعی در این استان پایین است.,

وی با بیان اینکه حل آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، افزود: تعصب مردم زنجان به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و میهن نقطه قوتی برای این استان محسوب می شود.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نظرسنجی انجام شده در سطح کشور و پاسخ مردم زنجان،خاطرنشان کرد: اعلام آمادگی زنجانی ها برای مقابله با دشمن، دینداری، ولایتمداری از درصد بالایی برخوردار است.

,

صالحی، دینداری مردم زنجان در حوزه نماز، خمس و زکات و روزه را قابل توجه عنوان کرد و گفت: وجود علمای دینی در دوره های مختلف، بالاخص در دوره معاصر کمک کرده فضای اجتماعی استان زنجان فضای قابل اتکایی باشد.

,

صالحی روحانیون را یکی از گروه های مرجع عنوان کرد و بیان داشت: روحانیون با شناخت فضای اجتماعی در کنار مردم باشند.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افتخارات معنیو استان از جمله آیت الله شبیری زنجانی،گفت: موج همدلی و همزبانی مدیریتی در استان زنجان مشاهده می شود که این امر به عنوان نقطه قوتی برای این استان است. 

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چنگ روانی و فشارهای اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: مردم کشور از آمادگی لازم برای مقابله با این فشارها دارند.

,

صالحی با اشاره به اینکه دیدار دولت با رهبری و فرمایشات ایشان به مسوولان برای ایجاد فضای وحدت گرایانه بین مردم و مسوولان پیامی برای همه ماست، گفت: به فرموده ایشان صدا و سیما موظف است عملکرد دولت را به گوش مردم برساند و نقشه های استکبار برای ناکارآمد نشان دادن دولت راخنثی کند.

,

 

,

*عملکرد ضعیف دولت در اطلاع رسانی

, *عملکرد ضعیف دولت در اطلاع رسانی, *عملکرد ضعیف دولت در اطلاع رسانی,

آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: دولت در اطلاع رسانی عملکرد خود ضعیف عمل کرده است.

,

 امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه عدم دسترسی مردم به عملکرد مسوولان موجب می شود عموم در جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده تحت تاثیر قرار گیرند، گفت: تعصب مردم ترکیه به دولت موجب شد تا با گران شدن دلار با تبدیل دلارها به لیر از واحد پول خود حمایت کنند.

,

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: جلسات فرهنگ عمومی براساس مواردی که از مرکز اعلام می شود در زنجان اجرا می شود، سعی می کنیم در جلسات به حواشی نپردازیم و به تعبیر رهبری که می فرمایند فرهنگ مظلوم است، سعی می شود فرهنگ استان را از مظلومیت خارج کنیم.

,

 وی به احصای نقاط قوت فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و گفت: براساس سیاست گذاری شورای فرهنگ عمومی در حد توان مباحث و مسائل فرهنگ عمومی را تقویت کنیم.

,

 آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه آرامش در استان حاکم است، گفت: در یکسال اخیر به دلیل  دعوت استاندار به همدلی بین مردم و مسوولان شاهد تحولات خوبی هستیم.

,

 به گفته وی، همه ما در یک کشتی نشسته ایم و با وجود سلایق سیاسی مختلف یک مقصد داریم و اگر دچار مشکل شویم شامل همه ساکنان کشتی می شود.

,

 

,

*اعتبارات فصل 5 به زنجان اختصاص یافت

, *اعتبارات فصل 5 به زنجان اختصاص یافت, *اعتبارات فصل 5 به زنجان اختصاص یافت,

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هم با تشریح بخشی از جزئیات جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: تمهیداتی برای توزیع اعتبارات فصل پنجم در استان ها به این مجموعه اختصاص پیدا کند.

,

 فاطمه کرباسی به برکات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اشاره کرد و گفت: همزمان با حضور دکتر صالحی در مسجد امام علی و یادواره شهدا آزاده حضور پیدا کردیم.

,

 

,

*بازدید وزیر از جامعه القرآن زنجان

, *بازدید وزیر از جامعه القرآن زنجان, *بازدید وزیر از جامعه القرآن زنجان,

همچنین صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از سفر خود به استان زنجان از شعبه مرکزی جامعه القرآن زنجان بازدید کرد.

,

 وی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: خدمت به قرآن کریم مقوله ای است که با عشق درونی و امداد الهی همراه خواهد بود، از اینرو در مراحل کار ساخت جامعه القرآن این امدادها حفظ شده است.

,

وی با یادآوری اینکه هر اندازه جوانان و نوجوانان با قرآن مانوس باشند، کارآمدی ارتقاء پیدا می کند، گفت: ایجاد فضای قرآنی در کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به انس رهبری با قرآن کریم اشاره و با بیان اینکه رهبری در مشهد مقدس صبح های جمعه در جلسات قرآنی شرکت می کردند، گفت: برنامه های قرآنی ایشان در ماه مبارک رمضان نشان از اهتمام آن حضرت به قرآن کریم است.

,

 وی با اشاره به اینکه انس با قرآن کریم مقدمه ای برای ارتباطات معرفتی و وجودی است، ادامه داد: موسساتی همچون جامعه القرآن در کنار آموزش قرآن، ارتباط معرفتی و وجودی قرآنی را مقدمه سازی می کنند.

,

گفتنی است، این مرکز نخستین و بزرگترین موقوفه قرآنی استان زنجان است که زمین آن توسط یک زوج زنجانی وقف شده است.

,

 شعبه مرکزی جامعه القرآن کریم زنجان در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع در پنج طبقه و با اعتبار 2 میلیارد تومان احداث شده است.

,

 در این مرکز آموزش قرآنی 30 کلاس درس ساخته شده است که پذیرای قرآن آموزان خردسال و بزرگسال برای دختران و پسران است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه