اخبار داغ

فرماندار خمینی شهر؛

شهدای غواص گمنام محور وحدت در خمینی شهر هستند

شهدای غواص گمنام محور وحدت در خمینی شهر هستند
فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: خاکسپاری شهدای غواص گمنام در خمینی شهر محور وحدت در برنامه های فرهنگی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ ستاد برگزاری دعای عرفه خمینی شهر روز گذشته با حضور فعالان و مسئولان ادارات شهرستان تشکیل و هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی به مردم انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که روز عرفه با ایام سومین سالگرد خاکسپاری شهدای غواص گمنام در پارک پیروزی مصادف شده، گفت: شهداء اساس و بنیاد نظام هستند و برکاتی از جمله انسجام و وحدت در جامعه دارند.

,

وی با بیان این که خاکسپاری شهدای گمنام غواص از درخواست های شهروندان بود که در پارک پیروزی خاکسپاری شدند و تا کنون با محوریت این شهدا برنامه هایی برگزار شده، افزود: زمانی که ما می خواهیم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم نباید منوط به دهه فجر شود و باید از اکنون برنامه هایی را با شکوه بیشتر برگزار کنیم و برای مردم این چهلمین سال را نقش آفرینی کنیم؛ باید به گذشته برگردیم و وضعیت قبل از انقلاب را با اکنون مقایسه کنیم.

,

محمود مسلم زاده اظهار کرد: برای نشان دادن چهل سالگی انقلاب اسلامی نباید سمبل سازی و ظاهر سازی برای مردم داشته باشیم و باید واقعیت ها را بیان کنیم، کشورهایی هستند که برای ایران دندان تیز کرده و دنبالند در ایران منافع خود را ببرند.

,

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه هایی که با محوریت شهداء و در جوار قبور شهداء برگزار می شود عنایات ویژه ای دارند؛ البته دارای حساسیت بالا که باید با کمترین اشکال برگزار شوند و باید از چند دسته بودن و توجه به حواشی به سمت اجرای بهتر برنامه ها قدم برداریم.

,

رئیس هیئت امنای یادمان شهدای گمنام خمینی شهر با اشاره به این که مردم این شهرستان در امور خیر سرآمد هستند و باید کمک های مردم جهت دهی شود، ادامه داد: باید بهترین برنامه ریزی ها را برای اجرای مراسمات ملّی مذهبی در شهرستان داشته باشیم و در قالب تقویم مراسمات پیش بینی هایی در شهرستان و بویژه یادمان شهدای گمنام برنامه ریزی شوند.

,

وی با تأکید بر اینکه باید در اجرای برنامه ها وحدت به وجود آید و بین گروه های مختلف هم افزایی و هم دلی باشد تا بهترین برنامه ها برگزار شود، تصریح کرد: باید امید دادن به مردم در شرایط فعلی به وجود بیاید و این اختلافات بین گروه ها و خط کش گذاشتن بر روی افراد در جامعه و در شرایط فعلی صحیح نیست که نسل جوان این رفتارها را در جامعه نگاه می کند.

,

مسلم زاده با ابراز این که با تشکیل ستاد می توان برنامه ریزی و تقسیم بندی هایی را انجام داد تا بهترین برنامه برگزار شود، اضافه کرد: باید شهرستان خمینی شهر با پتانسیل بالایی که در مراسمات دارد و به نام حسینیه ایران شهرت دارد بر روی آنتن صدا و سیما باشد که نیاز به پیگیری و تعامل با مسئولان صدا و سیمای مرکز اصفهان است.

,

وی در پایان ابراز کرد: برای ماه محرم اقداماتی انجام شده و برنامه هایی پیش بینی شده تا در مباحث فرهنگی و اجتماعی و اغنایی در شهرستان فعالیت هایی شود، کارگروه هایی شکل گرفته تا ساماندهی برنامه های محرم انجام شود، ندای محرم امسال باید با جمعیت با شکوه به بهترین شکل برگزار و با پوشش رسانه ای حسینیه ایران به مردم نقاط مختلف کشور نشان داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه