اخبار داغ

پمپئو سناریوی جدید ضد ایرانی را رونمایی کرد

پمپئو سناریوی جدید ضد ایرانی را رونمایی کرد
وزیر امور خارجه آمریکا: برایان هوک هدایت ”گروه اقدام ایران" را برعهده خواهد داشت. او نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ وزیر امور خارجه آمریکا در آستانه سالگرد کودتای 28 مرداد در محل نشست های خبری وزارت خارجه از تشکیل دفتر ”گروه اقدام ایران" در وزارت خارجه آمریکا خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پمپئو گفت: من لازم است که اعلام کنم که برایان هوک هدایت ”گروه اقدام ایران" را برعهده خواهد داشت. او نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خواهد بود.

,

وزیر خارجه آمریکا افزود: از زمان تصمیم رئیس جمهور ترامپ برای خروج از توافق اتمی با ایران، برایان نقش مهمی در رابطه با تضمین سیاست حداکثر فشار دیپلماتیک و اقتصادی بر ایران ایفا کرد. ما می توانیم بر وی و تیم تحت رهبری وی اعتماد و تکیه کنیم تا تلاش های خود برای مقابله با اقدامات مخرب ایران، حمایت از صداهای مخالف در ایران و هماهنگ کردن اقدامات بین المللی ضد این کشور به کار ببندیم و هدایت کنیم.

,

قابل ذکر است؛ برایان هاوک از سال 2017، به عنوان مدیر برنامه ریزی سیاست و مشاور ارشد سیاسی مایک پومپئو معاون وزیر امور خارجه آمریکاخدمت می کند. 
هوک در دوران حکومت جورج جرج دبلیو بوش به عنوان معاون وزیر امور خارجه امور امور بین الملل کار می کرد؛وی همچنین مشاور ارشد سفیر آمریکا در سازمان ملل؛ دستیار ویژه رئیس جمهور برای امور سیاسی در دفترکارکنان و همچنین به عنوان مشاور دفتر امور سیاست های حقوقی، در وزارت دادگستری آمریکا هم خدمت کرده است.
هوک در سالهای 1999-2003 در شرکت هوگان و هارتسون در واشنگتن فعالیت می کرد. او همچنین برای تری برنشتاد، فرماندار آیووا و جیم لیچ، در کنگره آمریکا، کار کرده است.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه