اخبار داغ

رونمایی از جندی مکلّف

رونمایی از جندی مکلّف
کتاب جندی مکلّف (سرباز وظیفه) که مربوط به خاطرات اسارت یکی از محافظان از شخصیت‌های نظام است رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مراسم رونمایی از این کتاب در فرهنگسرای ابن سینا حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران ، ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی و اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همچنین جمعی از آزادگان سرافراز و ایثارگران حضور داشتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امام جمعه موقت تهران در سخنانی ایستادگی و مقاومت آزادگان در دوره اسارت را ناشی از ایمان و معنویت قوی دانست و گفت : وقتی چنان روحیه معنوی در شخصیت انسان ها متجلی شود دیگر شکست و ذلت در برابر ظالمان معنا نخواهد داشت .
ابوترابی فرد تاکید کرد : آزادگان سرافراز درس های بزرگی به تاریخ دادند که مهم ترین آنها صبر و استقامت در برابر مشکلات و توکل به قدرت لایزال الهی برای پیروزی در میدان های حساس است به ویژه آزادگان عزیز ما که حقیقتاً از دل تاریک خانه های ظلم و ستم رژیم بعث سربلند بیرون آمدند .
رئیس اسبق رسانه ملی هم آزادگان را علامت و ستاره های راه حق دانست و گفت : حقیقتاً در شرایطی که گاهی اوقات انسان و جامعه دچار سردرگمی و مشکلات می شود می توان راه را از طریق این نشانه های ایستادگی و استقامت پیدا کرد .
ضرغامی همچنین بر ضرورت عرضه آثار هنری فاخر در نشان دادن حقایق و واقعیت های دوره اسارت آزادگان تاکید کرد و افزود: مطمئناً اگر سرگذشت دوره آزادگان پرافتخار برای نسل های امروز به نمایش درآید تاثیر گذار و حتی تعیین کننده خواهد بود چرا که همه ما مدیون صبر و ایستادگی آزادگان و رشادت های خانواده های معظم ایثارگران ، جانبازان و شهدا هستیم .
همچنین در این مراسم محمد گلریز خواننده انقلابی به قرائت سروده های حماسی در وصف آزادگان همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی کرد .
کتاب جندی مکلّف به دوره اسارت سردار پاسدار حسین اصغری بر می گردد.
وی سال ها مسئولیت حفاظت از شخصیت های نظام همچون روسای جمهور و مجلس وقت ، نخست وزیر و پس از آن سرلشکر رضایی و دوره ای هم مهندس ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی بود.
حسین اصغری که در عین حفاظت از شخصیت ها حال و هوای دفاع از کیان اسلامی در دفاع مقدس داشت در عملیات سید الشهدا در منطقه عملیاتی فکه پس از مجروح شدن به اسارت نیروهای رژیم بعث در می آید اما برای جلوگیری از ماهیت حفاظت از شخصیت ها که در کارنامه خود داشت ماموریت خود را در اسارت سرباز وظیفه معرفی می کند.
وی پس از 1600 روز اسارت در زندان های رژیم بعث آزاد می شود و به حفاظت از شخصیت های نظام ادامه می دهد .
محسن صالحی خواه 25 ساله کتاب 268 صفحه ای جندی مکلف را به رشته تحریر درآورده است .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه