اخبار داغ

احتکار و کم فروشی یا کمبود و تحریم؟!/برخی قطعات یدکی اتومبیل های داخلی در یاسوج کیمیا شد

احتکار و کم فروشی یا کمبود و تحریم؟!/برخی قطعات یدکی اتومبیل های داخلی در یاسوج کیمیا شد
باوجود تعدد نمایندگی های مجاز ایران خودرو و فروشگاه های لوازم یدکی خوردرو در یاسوج، شاهد نبود برخی از قطعات خودرو های داخلی در این شهر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله شهرهای پر اتومبیل کشور است و از این رو نیاز به قطعات اتومبیل و لوازم یدکی در آن به شدت احساس می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

باوجود تعدد نمایندگی های مجاز ایران خودرو و فروشگاه های لوازم یدکی خوردرو در یاسوج، نبود برخی از قطعات خودرو های داخلی به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است.

,

 

,

اکنون مسوولان باید وارد عمل شده و موضوع را بررسی کنند که چرا در شهر یاسوج با وجود نمایندگی های مجاز ایران خودرو و  پارس خودرو که از تولیدکنندگان بزرگ خودرو و قطعات آن در کشور هستند، قطعات داخلی خودروهایی مثل سمند و پژو که تولید داخل هستند یافت نمی شود و یا قیمت آنها چندید برابر شده است.

,

 

,

, ,

 

,

موضوع گرانی های اخیر باعث شده است برخی از فروشندگان اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز مردم کنند که این موضوع توسط دستگاه قضایی به شدت در حال پیگیری است و روزانه شنیده می شود که انبارهای اجناس احتکار شده کشف و ظبط و با محتکرین برخورد قضایی می شود.

,

 

,

, ,

 

,

کمبود برخی از قطعات خودرو یا افزایش قیمت بیش از حد آن باعث نارضایتی برخی از شهروندان شده است به گونه ای که یکی از ساکنین شهر یاسوج به بویرخبر گفت: "صبح امروز "صفحه کلاج" خووردی شخصی ام از کار افتاد و کل فروشگاه های شهر یاسوج را برای پیدا کردین این قطعه زیر پاگذاشتم ولی پیدا نکردم در صورتی که فروشنده های می گفتند اگر این قطعه پیدا شود قیمت آن از 200 هزار تومان به 500 هزار تومان افزایش یافته است و برخی دیگر هم می گفتند اگر داشته باشیم نمی فروشیم!!"

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه