اخبار داغ

معاون استاندار کردستان خبر داد؛

چهار نیروی مرزی بانه در درگیری با ضد انقلاب زخمی شدند

چهار نیروی مرزی بانه در درگیری با ضد انقلاب زخمی شدند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در درگیری میان نیروهای مرزی و گروه های ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه چهار نفر از نیروهای کشورمان زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی؛ حسین خوش اقبال اظهار داشت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد که خودروی گشت نیروهای مرزبانی در جاده برده بوک نزدیک روستای ابولحسن در کمین نیروهای ضد انقلاب افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

او افزود: درگیری بین نیروهای مرزبانی و گروه های ضد انقلاب ساعت 8 و 30 دقیقه شب گذشته روی داد و بر اثر تیراندازی شدید چهار نیروی مرزی کشورمان زخمی و بلافاصله پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و حال آنها رو به بهبود است.

,

 

,

خوش اقبال تاکید کرد: یکی از نیروهای مرزی کشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود که چند ساعت بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.

,

 

,

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه گروه های ضد انقلاب پس از این درگیری بسرعت منطقه را ترک و متواری شدند، یادآور شد: اکنون منطقه در کنترل نیروهای نظامی و مرزی کشورمان است و بررسی ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.

,

 

,

او اضافه کرد: هنوز هیچ گروه و دسته ای از ضد انقلاب مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است ولی به محض دریافت خبرهای جدید، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه