اخبار داغ

همتی در حضور وزیر راه و شهرسازی:

قانون در خصوص استقرار ادارات کل در مراکز استانها اجرایی شود/ رئیس‌جمهور به امضای خودش عمل کند

قانون در خصوص استقرار ادارات کل در مراکز استانها اجرایی شود/ رئیس‌جمهور به امضای خودش عمل کند
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس‌جمهور انتظار داریم به امضای خودشان پای مصوبه استقرار ادارات کل در مراکز استانها عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان که صبح امروز (جمعه) در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به تحقق نسبی شعار «سمنان؛ چهارراه طلایی» گفت: امیدواریم با تکمیل پروژه‌های راهسازی در محورهای سمنان – فیروزکوه، جاده نظامی سمنان – معلمان – جندق و گرمسار- سیمین‌دشت – فیروزکوه شاهد تحول محسوسی در بخش حمل و نقل استان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی با مخالفت مجلس روبرو شده است افزود: مردم استان توقع دارند ساختار جدید این وزارت‌خانه مانند سایر استانها در استان سمنان نیز ایجاد شود.

,

همتی با تاکید بر اجرای هرچه سریعتر قانون در خصوص استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مرکز استان گفت: استقرار ادارات کل در مراکز استانها، مصوبه شورای عالی اداری را به همراه دارد لذا اگر ملاک اجرای قانون است، باید برای تمام نقاط کشور به طور یکسان اجرا شود.

,

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور پای این مصوبه را امضا کرده‌اند و امیدواریم آقای روحانی به امضای خودشان عمل کنند.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه اقدامات غیرقانونی به صلاح استان نیست گفت:  می‌توان این موضوع را با راهکارهایی پیگیری کرد تا این قانون بدون کمترین مشکلی اجرا شود.

,

همتی در بخش دیگری از سخنان خود توجه دولت به بخش مسکن را ضروری دانست و افزود: مسکن، یکی از مواردی است که در دوره 5 ساله اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است که طرح بازآفرینی شهری می تواند بخشی از این مساله را مرتفع کند.

,

وی خاطرنشان کرد: ایجاد معاونت بازآفرینی شهری در اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان باید هرچه سریعتر در دستور کار مسئولان این وزارت‌خانه قرار گیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه