اخبار داغ

امام جمعه موقت زنجان:

آزادگان آبرو و افتخار کشور هستند/ برجام درس عبرتی برای تدوام مسیر مقاومت است

آزادگان آبرو و افتخار کشور هستند/ برجام درس عبرتی برای تدوام مسیر مقاومت است
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان آبرو و افتخار کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان به حفظ اعتقادات دینی و حفظ حجاب تاکید کرد و اظهار داشت: باید مراقب اعمال و رفتارهای خود بوده از انجام کارهای ضد اعتقادات دینی خودداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به سفارشات دین اسلام و با تاکید بر اینکه باید از محرمات و اعمال ناروا دوری کنیم، عنوان کرد: تلاشها باید در این راستا باشد که از انجام اعمال مخالف با آموزه های اسلامی دوری کنیم.

,

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور تصریح کرد: آزادگان آبرو و افتخاری برای کشور هستند چرا که انواع شکنجه‌های رژیم بعث عراق را تحمل کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه شنجه دشمن تاثیری در آزادگان ما نداشت و آنها اجازه تحقق اهداف دشمن را ندادند، خاطرنشان کرد: امروز نیز باید در مقابل استکبار جهانی مقاومت کنیم و در این راستا نیاز است تا از آزادگان درس بگیریم.

,

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر مقاوت در برابر دشمنان و جلوگیری از تحقق‌ خواسته‌های آنها گفت: ترامپ امروز در نقش معاویه ظاهر شده و در راستای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند.

,

وی برجام را درس عبرتی دانست که ترامپ آن را با وجود مذاکرات مختلف کنار گذاشته است، افزود: رئیس جمهور آمریکا در شرایطی که زیر توافق برجام زده قصد دارد تا ایران را به دوباره به میز مذاکراه بکشاند.

,

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی در اینکه ایران هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده است، اظهار کرد: بر اساس منطق ایران آغازگر جنگ نخواهد بود و همچنین آنها نیز با توجه به سابقه ایستادگی جمهوری اسلامی جرات حمله به ایران را ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه