اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبای:

ملت ایران در برابر تهدیدات آمریکا یک امت واحد هستند/مذاکره با کشور عهدشکن فایده ای ندارد

ملت ایران در برابر تهدیدات آمریکا یک امت واحد هستند/مذاکره با کشور عهدشکن فایده ای ندارد
دری نجف آبادی با اشاره به اینکه همه ملت ایران در برابر تهدیدات و توطئه های آمریکا یک پادگان و امت واحد هستند اظهار کرد: همان طور که در دوران دفاع مقدس همه مردم در برابر دشمنان یک صدا بودند امروز هم نیاز است همه در برابر توطئه های استکبار بسیج شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: امام محمد باقر(ع) شکافنده علوم است و درهای علم و دانش های به برکت این امام همام بر روی بشریت گشوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امام باقر (ع) احیا گر مکتب قرآن بود اظهار کرد: این امام بزرگوار در موضوع تفسیر قرآن و احادیث گام های بلندی را برداشتند.

,

دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه هستند

, دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه هستند, دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه هستند,

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه هستند ادامه داد: باید با شور و هیجان و امید به آینده، اتحاد و انسجام همگانی در برابر این توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه هیچ جامعه ای با تنبلی و یاس و نا امیدی به جای نمی رسد افزود: جامعه اسلامی با ایمان و بانشاط، ایمان و کار جهادی می تواند قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنند.

,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه همه ملت ایران در برابر تهدیدات و توطئه های آمریکا یک پادگان و امت واحده هستند اظهار کرد: همان طور که در دوران دفاع مقدس همه مردم در برابر دشمنان یک صدا بودند امروز هم نیاز است همه در برابر توطئه های استکبار بسیج شوند.

,

عرفه روز عرفان و شناخت است

, عرفه روز عرفان و شناخت است, عرفه روز عرفان و شناخت است,

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه بیان کرد: عرفه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین روزهای سال است که که باید از این روز غافل نشویم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی. با بیان اینکه انسان با عبادت به خدا نزدیک می شود، بیان کرد: عرفه روز عرفان و شناخت است، انسان باید خدا را بشناسد و خداشناسی با عبادت به دست می‌آید.

,

دری نجف آبادی با تبریک فرا رسیدن عید قربان بیان کرد: در اعیاد اسلامی مانند عید قربان و عید غدیر و دیگر مناسبت‌های اسلامی به بیان مقام شامخ خاندان عصمت و طهارت (ع) بپردازید.

,

مذاکره با کشوری که عهد شکن و پیمان شکن است فایده ای ندارد

, مذاکره با کشوری که عهد شکن و پیمان شکن است فایده ای ندارد, مذاکره با کشوری که عهد شکن و پیمان شکن است فایده ای ندارد,

امام جمعه اراک به دیدار هزاران نفر از مردم با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار سخنان ارزشمندی را بیان کردند که باید به عنوان چراغ راه مسئولین و مردم باشد.

,

وی اضافه کرد در این دیدار رهبر انقلاب بیان کردند که جنگ نخواهد شد مذاکره نخواهیم کرد، این موضوع کاملا روشنی است چرا که مذاکره با کشوری که عهد شکن و پیمان شکن است فایده ای ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه هیچ بن بستی برای کشور وجود ندارد ادامه داد: با کار تلاش می توان علاوه بر تامین نیاز داخل برای جمعیت سه میلیاردی هند، چین و ... برنامه ریزی برای صادرات داشته باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه در جریان برجام بد عهدی آمریکا و هم پیمانشان بار دیگر بر ملت ایران آشکار شد افزود: علیرغم اینکه در جریان برجام امتیازات فراوانی را به طرف مقابل دادیم عملا چیزی عاید کشور نشد.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه هر چند در حوزه اقتصاد مشکلاتی در کشور داریم بیان کرد: بسیاری از این مشکلات ناشی به حوزه ارز بر می گردد که لازم است دولت با تدبیر بیشتری ورود پیدا کند.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: البته لازم است در این مسیر دستگاه های نظارت ورود جدی تری را داشته باشند و با افراد فرصت طلب که خیانت می کند با قاطعیت برخورد کنند.

,

زادگان سند افتخار و عزت ملت هستند

, زادگان سند افتخار و عزت ملت هستند, زادگان سند افتخار و عزت ملت هستند,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور هم اشاره ای کرد و ادامه داد: آزادگان سند افتخار و عزت ملت هستند.

,

وی خاطرنشان کرد آزادگان با تحمل سخت ترین شکنجه ذره ای از هدفی که امام (ره) برایشان تعیین کرده بود کوتاه نیامدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه