اخبار داغ

سخنگوی سابق شورای استان اردبیل:

ایجاد بنیاد مرزداران عشایر مغان/ هیچ کس با واگذاری کشت و صنعت مغان به اهلش مشکلی ندارد

ایجاد بنیاد مرزداران عشایر مغان/ هیچ کس با واگذاری کشت و صنعت مغان به اهلش مشکلی ندارد
سخنگوی سابق شورای استان اردبیل گفت:هیچ کس با فروش کشت و صنعت مغان و واگذاری آن به اهلش مشکلی ندارد؛ ما انتظار داریم این مجموعه به قیمت واقعی و کارشناسی شده به فروش برسد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراهم اختری درحاشیه نشست طوایف عشایر در اردبیل به خبرنگارسبلان‌ما،اظهار کرد: کشت و صنعت سال‌هاست که از ضعف مدیریت رنج می‌برد و جالب است آنهایی که مدیر این بنگاه عظیم اقتصادی بودند نه تنها چوب حراج بر این مجموعه زدند بلکه با عملکرد ضعیف خود سعی کردند تا کشت و صنعت سال به سال رو به سمت فنا و قهقرایی حرکت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه هیچ کس با فروش کشت و صنعت مغان و واگذاری آن به اهلش مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم این مجموعه به قیمت واقعی و کارشناسی شده به فروش برسد و در کنار آن سرمایه‌گذاران جدید تلاش کنند تا تمام کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی این مجموعه را راه‌اندازی کرده و فرصت اشتغال برای جوانان غیرتمند منطقه مغان فراهم آید.

,

سخنگوی سابق شورای استان اردبیل با یادآوری اینکه در این واگذاری باید حق و حقوق عشایر و اختلاف طولانی مدت آنها با کشت و صنعت مغان مورد توجه قرار گیرد، افزود: تا زمانی که این حق و حقوق عشایر رعایت نشود این معامله قانونی به نظر نمی‌رسد و اهالی مغان و عشایر منطقه اجازه نخواهند داد تا به واسطه این واگذاری حق واگذاری آنها نادیده گرفته نشود.

,

اختری از شکل‌گیری بنیاد مرزداران عشایر غیرتمند شاهسون خبر داد و بیان کرد: قرار است در این بنیاد از 43 طایفه عشایر مغان، نمایندگانی معرفی شده تا نسبت به فعالیت گسترده این بنیاد مشارکتی جدی را شاهد باشیم.

,

وی همچنین به مشارکت خوب عشایر در بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: همانطوری که عشایر غیرتمند مغان در دوران دفاع مقدس با کمک‌های خود همدلی و همزیستی شایسته خود را به نمایش گذاشتند قطعا در بازسازی عتبات عالیات نیز ارادت قلبی خود را به اهل بیت نشان خواهند داد.

,

سخنگوی سابق شورای استان اردبیل با انتقاد از اقدام غیرقانونی خانه مغان تصریح کرد: خانه مغان که در تهران توسط عده‌ای از افراد راه‌اندازی شده ربطی به مردم مغان ندارد و این خانه هر بیانیه‌ای صادر کند غیرقانونی محسوب می‌شود در حالی که باید با تشکیل خانه مغان با مشارکت عشایر و اهالی غیرتمند مغان در راستای حفظ و اعتلای منافع اهالی این منطقه اقدامی واقعی و قانونی انجام شود.
 

,
,

نماینده پارس اباد به وعده خود درباره انتشار لیست شرکت‌های تعاونی پایاب سد خدافرین عمل کند

, نماینده پارس اباد به وعده خود درباره انتشار لیست شرکت‌های تعاونی پایاب سد خدافرین عمل کند ,

اختری از نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار خواست؛ تا بنا به وعده خود لیست شرکت‌های تعاونی که در پایاب سد خدافرین ایجاد شده به همراه هیئت مدیره آنها را منتشر و در اختیار افکار عمومی قرار دهند تا مشخص شود در این 110 شرکتی که در زمان استاندار سابق مجید خدابخش تشکیل شده چه افرادی عضویت دارند.

,

وی همچنین به شدت از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در اجرای پروژه‌های آبیاری قطره‌ای انتقاد کرد و گفت: براساس آمار رسمی وزارت جهاد کشاورزی در چهار ماهه امسال استان اردبیل در بحث آبیاری قطره‌ای رتبه 32 کشور را دارد و این جایگاه برازنده استان کشاورزخیز اردبیل نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه